Volgers

donderdag 29 december 2016

Week 52...

Goedemorgen!!!


Wellicht zag jij ze al op FB, zo niet...nogmaals mijn Kerstkaartjes aan familie/vrienden/kennissen én online klanten.

Het was weer een hele stapel...

Voor de familie maakte ik maar liefst 34 Kerstballen met Kerstman:


En de groepsfoto:

(Totaal Kerstkaarten: 357 + 34 = 391)

En voor de online-klanten maakte ik ook Kerstballen, met een tekst (23 stuks):

(Totaal Kerstkaarten: 391 + 23 = 414)

Kerstballen eerst beplakt met 'afval-strookjes', vervolgens een ster uitgestanst (dus 'gat' erin...), een witte Kerstbal bestempeld met de tekst en deze vervolgens erachter geplakt. 

En yes: I did it again...met deze series heb ik ook mijn aantal voor dit jaar weer bereikt!!!
Het was een race tegen de klok...:-), maar gehaald is gehaald toch? 

En a.s. donderdag gaan we gewoon weer lekker verder met Kerst!!!
Fijne dag, creatieve groetjes Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie

32 opmerkingen:

  1. Tof idee deze kerstbalkaarten. Super als je ze allemaal samen ziet!
    groetjes en tot volgend jaar, hopelijk weer met stapels creativiteit...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele grote serie ballen heb je mogen maken.
    Super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstballen, weer erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kerstballen! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstballen heb je weer gemaakt!
    En wat veel kerstkaarten heb je toch gemaakt in een jaar tijd....heel knap.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Gaby,
    wat mooi deze "kerstballen",
    dat is vast en zeker gewaardeerd!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaartjes !! Nogmaals bedankt voor je kerstkaart het hangt hier Zo mooi in huis !!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een hoeveelheid zeg. Knap van je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer leuk uit Gaby !
    Prettige jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk Gaby. Ziet er mooi uit.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie productie van je kerstbal kerstkaartjes Gaby...zooooo mooi om ze zo bij elkaar te zien...

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en zeker een creatief 2017
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Daar kun je een flinke boom mee volhangen ;-). Heel mooi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij kun jij geen kerstman stans meer zien!!!
    Maar ze zijn wel onwijs leuk Gaby!
    Ik wens je meteen hele gezellige jaarwisseling en maar weer knallend een mooi nieuw creatief jaar in!
    Happy New Year xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow.....wat gaaf gedaan Gaby!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    ze zijn echt super, vooral die met de kerstmannen..
    wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds én creativiteit voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw!!! Je hebt niet stil gezeten. Zó veel kaartjes gemaakt...
    En ze zijn ook nog eens allemaal super leuk geworden.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling, een creatief 2017, en al het goede voor komend jaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een boel kerstmannen!!! Maar wel super dat je er voor iedereen eentje hebt gemaakt. Wel een heel werk maar het wordt vast bijzonder gewaardeerd.
    Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!!! Heb nog nooit zoveel kerstmannen bijelkaar gezien.
    Prachtig!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartjes Gaby, fijne jaarwisseling en het beste voor 2017.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstballen. Met mooi kleuren en details. Alles past weer perfect bij elkaar. Dat zijn er heel wat. Ik doe je dat niet na.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie serie Gaby. Een fijne jaarwisseling en een goed 2017!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een werk, maar wat zijn ze mooi. Dit jaar ben je heel creatief bezig geweest en wat mij vooral verbaasde was de productie van jou. Klasse! Voor 2017 wens ik jou ook veel creativiteit en dat wij daar van mee mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhhhhh Gaby wat gaaf! Super tof gemaakt, eervol werk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hard gewerkt! Ze zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn ze leuk geworden. Dat zijn er een heleboel zeg!!!
    De beste wensen en een gezond en creatief 2017.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Petje af Gaby ! Ik doe het je niet na hoor ! Maar ik heb als goede voornemen wel om meteen nu met de kerstkaarten voor volgend jaar te beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen