Volgers

donderdag 15 december 2016

Week 50...

Goedemorgen!!!


En daar zijn we weer met onze speciale donderdagkaartjes...Kerst.

Een hele grote serie deze keer, kijk zelf maar:



En de groepsfoto:

(Totaal Kerstkaarten: 315 + 24 = 339)

Deels al verkocht, deels gaat de webwinkel in.

En om jullie vraag te beantwoorden: 
Ik maak gemiddeld zo'n 300 tot 400 Kerstkaarten per jaar en daarnaast zeker zo'n 600 tot 700 overige kaarten...zo'n 1000 kaarten per jaar dus (als het er al niet meer zijn)...:-), die ik ook zeker nodig heb voor de verkoop voor Kika!!!

En ja, ik slaap heus wel...

By the way, de eerste Kerstkaarten voor 2017 zijn al in de maak, dus vanaf januari draai ik gelijk weer mee elke donderdag...:-)

Fijne dag, alvast goed weekend en tot maandag!
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie


PS: Heb jij FB? Word dan niet alleen vriendjes, maar like ook mijn pagina...dan blijf je op de hoogte van alles rondom mijn Kika-project!!! En zie je nog meer creativiteit als hier...:-)

38 opmerkingen:

  1. Wow, ben sprakeloos. Ik ben bijna de hele dag thuis en zo veel kaarten lukt mij niet eens om te maken. Wel super dat je dit voor een goed doel doet :-)

    Deze serie is ook weer mooi en leuk Gaby.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een hele serie mooie kaarten Gaby. Waar haal je de tijd vandaan joh om al die kaarten te maken. 1000 in een jaar is echt heel erg veel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een ontzettend mooie serie!! Wat 1000 kaarten per jaar??! Poehoe. Ik mag blij zijn als ik er ruim 100 per jaar haal. hihi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige serie!!
    Groetjes Monique
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer mooi Gaby, wat ben je toch een kanjer 1000 kaarten per jaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable images in their Christmas hats Gaby.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kerstkaartenserie Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie kerstpoezen en -hondjes Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooie serie als aanvulling!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie dieren serie Gaby.

    en ik ben ook alweer bezig voor 2017

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My gosh Gaby I love the delicate design framed pictures they are so cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zo veel kaarten er weer bij ! En zo'n leuke ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige serie heb je gemaakt Gaby!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig weer deze mooie serie kerstkaartjes Gaby....en meid wat een aantallen maak jij....pfff dat haal ik never nooit....Ik vind het super knap van je en zeker het goede doel achter je kaarten verkoop...is GEWELDIG!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoveel???????
    Zo zeg, ik ben er stil van.

    Deze serie is ook weer super leuk, heel lief hoor, met die katten en honden.
    Echte kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes! Geweldig zoveel voor het goede doel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...goed bezig, Gaby. Wat een leuke serie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke serie weer! Mooi gemaakt. Ik vond dat ik er al zoveel had gemaakt dit jr, misschien volgend jaar ook maar meer series maken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn weer leuk. En goed om te lezen dat je ze ook kwijt raakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Complimenten hoor Gaby dat je je op deze manier voor KIKA inzet. Deze serie is ook alweer zo leuk en dat het gewaardeerd wordt blijkt wel uit de (snelle) verkoop. Helemaal top :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een mooie mal gebruikt voor deze leuke serie! Super dat er zoveel verkocht worden voor het goede doel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve kaartjes Gaby...super mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig dat je je zo inzet voor het goede doel door de verkoop van je kaartjes Gaby. En zoals altijd zien ze er weer super leuk uit!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige serie heb je weer gemaakt Gaby, prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie serie kaarten heb je gemaakt Gaby.
    Wat een aantallen maak jij, maar zolang je het leuk blijft vinden ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Jeetje zoveel ?? Ik denk niet dat iemand je dat nadoet haha,
    maar je maakt hele mooie kaartjes en zeker voor een goed doel !
    Deze zijn ook weer super ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ganz wunderbar gemacht.... mir gefallen sie süßen Katzen und Hunde sehr.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow zoveel kaarten Gaby wat een super mooi gebaar om die te verkopen voor het goede doel top hoor !!
    Mooie serie kaarten met deze mal .
    Prettig Weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer erg mooie kaarten. Wat een hoeveelheid kaarten maak je..... Knap hoor.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat zijn enorm veel kaarten die je maakt voor KIKA Gaby. Petje af.
    Deze zijn ook weer erg mooi geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi Gaby,
    Allemensen, ook ik en mijn man zijn er stil van....
    Wat een geweldig hoeveelheid, knap hoor!!!!!
    Ook deze serie vind ik weer supermooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen