Volgers

maandag 12 december 2016

Ditjes en datjes...

Goedemorgen!!!


Welkom Ingrid, leuk dat je me gaat volgen.
Helaas kan ik van jou geen blog vinden, dus laat even een reactie achter dan kan ik je ook een bezoekje komen brengen...:-)

Voor vandaag nog wat wollige knutsels...

Te beginnen met een leuke gehaakte panda:


Is ze geen schatje?

Daarnaast haakte ik een aantal Kerstvogeltjes in diverse kleuren, alleen deze is nog over...:-)


En de mutsjes...je kent ze vast wel: ook ik ging aan de slag...


Leuk aan takken, óf leuk aan een cadeautje...leuk om te maken!

Donderdag ben ik er weer met Kerstkaartjes, tot dan.
Fijne start in deze nieuwe week, creatieve groetjes Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie


23 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke haakcreaties! Knap gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige haakwerkjes Gaby!
    De mutsjes vind ik wel heel erg leuk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave haakwerkjes Gaby...wat een lief vogeltje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh je bent ook al lekker aan het haken,
    geweldig om te doen, en het ziet er ook zo leuk uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby, leuke pandabeer gehaakt en de mutjes. Ik ben ook aan het haken geslagen en de mutjes hangen al bij mij in de boom.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt allemaal! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De panda vind ik wat minder (is ook een kwestie van smaak denk ik) maar het vogeltje en de mutsjes vind ik geweldig leuk:-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt Gaby.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke gehaakte panda en vogel. En de mutsjes vind ik echt super leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie haakwerkjes laat je zien Gaby,
    leuk gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke haakwerkjes gemaakt Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke creaties heb je allemaal weer gemaakt.
    Wat is je vogel een droppie.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke ceraties Gaby, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige haaksels allemaal. En weer een aantal gave serie's kerstkaarten met de houten figuurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke haaksels. En die mutsjes zijn echt heel schattig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, die haakwerkjes! Ik wou dat ik dat ook kon...
    Vorig jaar had ik voor een collega net zo'n mutsje gemaakt, ook zwart en wit (want zij houdt van zebra's.) Wat staan ze schattig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Gaby,
    wat geweldig leuk deze haaksels!!!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen