Volgers

donderdag 24 november 2016

Week 47...

Goedemorgen!!!


Voor vandaag weer een leuke serie Kerstkaarten, ze vliegen uit mijn winkel...:-)
Dus we blijven nog steeds lekker doorgaan, haha.

(Kerstkaart 260)

(Kerstkaart 261)

 (Kerstkaart 262)

(Kerstkaart 263)

(Kerstkaart 264)
 
 (Kerstkaart 265)

(Kerstkaart 266)

(Kerstkaart 267)

Ik heb er nog genoeg liggen om te laten zien...:-)
Lig jij op schema met je Kerstkaarten?

Fijne dag en tot de volgende keer.
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie




29 opmerkingen:

  1. Quickly popping in at take a look at your latest creation and also ask that if you dislike the new blogger dashboard as much as most seem to that you pop over to my blog and add your support.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie hoor Gaby...je gaat als een speer zie ik...wow!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele leuke set Gaby.
    En als jouw teller zie...poehee, dat zijn er veel.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke serie en lekker dat ze weg vliegen uit je winkel..... altijd goed toch.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes met lieve plaatjes Gaby.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke serie weer! Hier vliegen ze ook de deur uit. Ik heb er elke keer net genoeg maar dan weer niet. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Gaby....wat heb je gave knopen gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hohoho !!! Zo veel kaartjes ! Mooie papiertjes ook en leuke plaatjes ! Leuke accentjes ook met die knopen. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een serie prachtige kerstkaartje laat je weer zien Gaby....leuk die tagjes erop en ook hele schattige kerstknoopjes...
    fijn dat de verkoop goed gaat....blijf jij lekker werk houden ;-))

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke en warme serie kerstkaarten Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige serie Gaby!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een hele leuke serie met leuke plaatjes!
    Denk dat ik al genoeg kerstkaarten heb voor dit jaar ,maar vind het deze tijd leuk om ze te maken dus ga gewoon nog even door. Meestal raken ze toch wel op de meiden komen dadelijk ook nog mam heb je nog kaartjes voor me ...dus zolang de voorraad strekt mogen ze pakken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes. Die halve cirkel met sterren vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik lig helemaal op schema, ook jouw serie is weer leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaarten heb je gemaakt Gaby.
    Wat fijn dat ze vleugeltjes hebben.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuke serie weer Gaby! Je gaat lekker en fijn dat ze de deur uit vliegen! Kun je het bijhouden? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie serie heb je weer gemaakt Gaby. Gaaf die knopen die je erbij gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, wat een super leuke knopen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie kerstkaarten weer Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een prachtige serie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohh, die zijn gezellig!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jij gaat lekker met je kerstkaarten!
    ik lig op schema maak dit jaar iets anders voor bijzondere mensen maar dat komt vast nog wel langs op mijn blog😊groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ich bin wieder einmal völlig begeistert von deinen Werken, super gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind vooral de wegvliegende sterren erg leuk op deze kaart.
    Mooi ook, dat glimmende....heel kerstig hoor.
    Ik verstuur niet veel kaarten met kerst en ik verkoop ook niks.
    Dus ja, ik lig wel op schema 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Gaby,
    mooi deze kerstserie!
    Ik maak bijna geen kerstkaartjes, ik maak presentjes voor een aantal mensen! dus ik lig als je het zo wilt noemen wel op schema hihihi...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen