Volgers

dinsdag 8 november 2016

Kersthangers...

Goedemorgen!!!


Soms gaat er iets mis met inplannen...
Maar alsnog, mijn Kersthangers: leuk zijn ze, niet?





Vanaf volgende week zal het hier op mijn blog wat rustiger worden...
Ik ben met nog een aantal dingen (haakprojectjes) bezig voor de komende Kerstmarkten en mijn tijd heb ik hard nodig.

Op FB zal ik wel met regelmaat posten, dus vind jij het leuk om toch mijn kaarten/creaties te blijven zien...kom dan naar mijn FB-pagina...:-)
Ik zal vanuit FB ook proberen te blijven reageren (gaat net iets sneller), maar niet getreurd: voor degene zonder FB, ik wip nog wel van tijd tot tijd langs op het blog.

In ieder geval...deze week ben ik nog hier te bezoeken...:-)

Tot snel!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie

23 opmerkingen:

  1. leuke hangertjes!! Ben benieuwd naar wat je aan het haken bent. Succes met de drukte.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kersthangers, Gaby.Helaas heb ik geen Facebook.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn schitterende sterretjes ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn superleuk je kersthangers !
    Veel succes met je drukke week vol leuke projecten !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hangers heb je gemaakt! Succes met alles voor de kerstmarkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kersthangers heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hangers! Succes met je haakprojecten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hangertjes Gaby...haak ze en succes met de kerstmarkt en!
    Ik heb en neem geen facebook! Mijn kinderen zijn zelfs al afgehaakt??? Gewoon haken vinden ze leuker...lol.
    Een beetje op zijn retour denk ik!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie hangertjes heb je gemaakt....veel succes met je haakwerkjes en de komende kerstmarkten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke hangers Gaby,
    ik zie je wel weer op FB en op zijn retour echt niet!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely Christmas decorations Gaby.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh jammer, alleen op Facebook? Dat heb ik niet, dus kom maar snel terug ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke hangers. Die doen het altijd goed bij iedereen :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby wat een gave kersthangers heb je gemaakt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Gaby,
    super leuke kersthangertjes!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke hangers! Succes met alles wat je haakt en maakt..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuke kersthangers! Succes met je projecten.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kersthangers heb je gemaakt.
    Zien er heel feestelijk uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke hangertjes! Veel succes met het haken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen