Volgers

dinsdag 1 november 2016

Funny hortensia...

Goedemorgen!!!


Tussen het kaarten maken door én de bestellingen, wil ik de laatste tijd nog wel eens een stekie haken...helemaal verslaafd geraakt, haha.

Toen ik de funny hortensia poppetjes zag, wist ik het meteen: ik móest en zóu ze maken.
Ze waren al op FB te zien, waar ik heel veel reacties op kreeg. Niet iedereen zag ze, dus speciaal voor jou...:




En de ballerina wil ik ook nog maken...:-)
Als je er eenmaal aan begint...verslavend!

Morgen ben ik er weer met een kaartje op bestelling, tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie


26 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Knap gedaan! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ze nog niet gezien ! Wat zijn ze prachtig zeg ! Zo leuk ! Ik ben al benieuwd naar nummer 3 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf!!! Heel knap gemaakt en ze zijn erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boahhhhhhhhhhhhh die sind ja schnuckelig und süß
    Dickes Lob von meiner Seite... knuffige Püppchen hast du gehäkelt.
    Wünsche dir einen schönen Tag
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach gossie, wat zijn die leuk en lief en grappig!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaaauwie, deze zijn super gaaf!!!!

    leuk leuk leuk

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk. Nieuwe verslaving dat haken? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eens wat anders dan kaartjes. Moet wel even wennen en vind het ondanks dat, erg leuk te zien wat je ook maakt. Heb je nu een nieuwe verslaving? ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die sind aber auch süß geworden... gefallen mir sehr gut die Beiden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lief!!
    Had ze al op face book gezien en ik vind ze supermooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zeg ! Zo leuk die poppetjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappige gehaakte poppen Gaby, mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze gaaf Gaby!!! en wat lief dat je ze aan de niet facebookers ook nog laat zien! Ze lijken echt op hortensia's, top!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach....dat heb je super leuk gedaan Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke poppetjes, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat superleuk!! Dat je er allemaal tijd voor hebt! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk dan toch hoe schattig deze zijn.
    Je bent van alle markten thuis. Zeker op creatief gebied.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Gaby,
    heel schattig wat je hebt gemaakt!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen