Volgers

woensdag 24 augustus 2016

Gepimpte flesjes...

Goedemorgen!!!


Toen ik deze flesjes in mijn handen had, en ze net wilde weggooien, bedacht ik me ineens...leuk om te pimpen, leuk om cadeau te geven.

Dus ik ging gelijk aan de slag:


Een leuk cadeautje toch?

En al helemaal op deze manier:



Je ziet: nooit wat weggooien...:-), je maakt er de leukste cadeautjes mee.

Tot morgen, er staan maar liefst weer 10 Kerstkaarten voor je klaar...:-)
Tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie

17 opmerkingen:

  1. Wow heel mooi gepimpt Gaby en inderdaad zo leuk om weg te geven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke weggevertjes heb je zo gemaakt, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk cadeautje Gaby. Ik ben ook niet zo'n weggooier.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What lovely gifts theme make Gaby.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die zijn leuk! Daar ga je iemand heel blij mee maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeautjes! Je hebt ze mooi gepimpt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met herbruikbaar materiaal kan je leuk aan de slag ...
    De vaasje zijn echt mooi en staan gezellig met de bloemetjes ...
    Geniet van het zonnetje ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Gaby ! MOOOOOOOIIII ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk! Manlief wordt altijd wanhopig van mijn bewaardrift: nóg meer spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, ik zou ze gewoon lekker zelf houden 🙆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sieht klasse aus, ganz toll gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoe je de flesjes hebt gepimpt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Flaschen hast du wunderschön aufgehübscht. Das ist eine wunderschöne Geschenkidee. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Gaby,
    leuke flessenkadootjes!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen