Volgers

maandag 11 juli 2016

50 jaar...

Goedemorgen!!!


Op verzoek maakte ik onderstaande A5-kaart.
De vraag was een kaart te maken voor een jarige dame die in een interieurswinkeltje werkt.

Moest er even over nadenken, maar uiteindelijk is dit het resultaat geworden:


De klant was dik tevreden want zoals mevrouw zei, is dit een kaart wat precies bij de jarige past. 
Heb ik even goed gegokt...:-)

Morgen gooien we er weer een serie tegenaan, tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnereaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: sorry dat ik wat minder actief ben op dit moment; ben erg drukkies met bestellingen én leuke dingen...
En wat die leuke dingen zijn, lees je spoedig op mijn FB-pagina.
Mijn blogs zijn veelal ingepland, en vaak vergeet ik leuke dingen toe te voegen. Maar houd gewoon mijn FB-pagina in de gaten, daar zie en lees je alles...:-)

Ik probeer zoveel mogelijk creaties van jullie te bekijken, maar de reacties blijven soms even uit...


33 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby, mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat er komt er hier in blogland, sorry ben totaal géén facebooker.
    Heb er enkel een account omdat één van de design team waar ik bij ben enkel via fb werkt anders kom ik er bijna nooit.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Gaby.
    Leuk dat hij zo in de smaak viel.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat hij zo in de smaak viel bij degene die hem besteld had. En hebben we het niet bij vlagen zo druk dat we geen tijd hebben om te reageren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooo schön, die Karte ist absolut passend geworden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Gaby. Fijn dat het in de smaak viel.
    Heb geen Facebook, dus wacht rustig af tot alle leuke dingen ook hier op je blog te lezen zijn. In elk geval veel succes en plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Gaby!
    Ook een heel mooi van kleur, geloof wel dat het in de smaak viel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Ik begrijp het helemaal dat ie in de smaak viel. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Gaby....goed over nagedacht hoe je dat aan ging pakken....en dan is het zoooo leuk zo'n persoonlijke kaart.
    Fijne dag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geen makkelijke opdracht, maar volledig geslaagd ! mooi kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker heel goed gelukt. Mooie kleuren en leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Gaby en heel passend bij deze dame als ik het zo lees. Fijn dat hij zo gewaardeerd werd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart is erg mooi en sfeervol, heel geschikt voor dit doel.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Gaby ! Ik ben benieuwd hoor naar de leuke dingen ! Ik zie het wel verschijnen op je FB !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een gezellig mooie getint in het roze kaart ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Missie geslaagd Gaby, je kaart is een juweeltje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende creatie Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd Gaby.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de jarige, helemaal goed bedacht!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Gaby,snap dat ze hier blij mee is.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje gaby, ik kijk uit naar je serie van morgen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo liebe Gaby,
    die Karte ist wunderschön!
    Ich wünsche Dir eine schöne Woche.
    Ganz ♥liche Grüße
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O, hoe mooi in pienk en room met die pragtige blommetjies, Gaby!!! Lieflike detail en die perels is baie mooi!!! So vroulik!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje. Succes met de druktes.

    BeantwoordenVerwijderen