Volgers

woensdag 29 juni 2016

Shaun het schaap...

Goedemorgen!!!


Ik ben verliefd...en wel op dit schattig schaapje.
Het was een werkje om haar/hem te maken, maar het resultaat mag er zijn, dacht ik zo...


Met dit schaapje, blog ik vandaag ook bij HobbyHandig.
Mijn laatste blog, 4 jaar lang met heel veel plezier en liefde gedaan.
Vandaag neem ik 'afscheid' met een snik en een traan...

Vanaf juli ga ik over naar het blog van Cards and Scrap, een nieuwe uitdaging dus...
Zo leuk!!!

Eind juli zal daar mijn eerste creatie te zien zijn, blijft nog even spannend...:-)

Tot morgen, met Kerstkaartjes natuurlijk!
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl én facebook.com/dolfijnecreatie


32 opmerkingen:

  1. Wat een GAAF schaap heb je gemaakt Gaby.....prachtig afgewerkt!
    Succes bij Cards and Scrap
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig & lief schaapje ...
    Van mij mag je nog meer haken hoor ...
    Veel plezier en succes met de toekomstplannen ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig schaap, heel gaaf gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf schaap. Heel knap gedaan!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shaun the Sheep is absolutely adorably Gaby.

    Have a good Wednesday.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ich bin total verliebt in dieses süße Schaf!!!Zum knuddeln!!!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Gaby,
    das Schäfchen ist total süß; so richtig zum lieb haben.
    Ganz ♥liche Grüße
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke schaap, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uii, das ist ja ein süßes Schaf.... dickes Lob von meiner Seite.
    Ganz lieben Gruß
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahw! Wat een liefie! Schattig hoor Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattig schaapje!!
    Heel veel plezier bij cards & scrap.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. omgosh this is so so cute I love this, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    je schaap is echt super! Vweel succes bij Cards&Scrap..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig schaapje Gaby !
    Veel succes met je volgende uitdagingen !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. such an adorable sheep! well done!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje is dit schaap. Zo lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een Super schattig schaapje. Ik snap dat je verliefd bent!!
    Fijne dag!!!
    Groeten vanFemminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een Super schattig schaapje. Ik snap dat je verliefd bent!!
    Fijne dag!!!
    Groeten vanFemminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeeel lief is schaapje Gaby....leuk als afsluiting deze leuke uitdagingen en dat 4 jaar lang...
    heel veel succes met je nieuwe uitdaging...

    liefs Rosina

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is gaaaaaaf Gaby
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt heel heel gaaf, wat een schattig schaap!! Veel plezier bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe met je mee: ik ben ook verliefd !!!
    Wat is die leuk
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig schaapje ....SUPER!!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geinig schaapje Gaby! Een oud-collega van me zou deze Shaun helemaal geweldig vinden.
    Je trouwkaartenserie is ook prachtig! Het bruidspaar komt op alle kleuren heel mooi uit, maar lila heeft mijn voorkeur.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel schattig Gaby ik wens je veel succes gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk zeg! En prachtig gemaakt. Wat gaaf dat je naar Cards en Scrap over gaat! Succes!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig schaap met leuk gehaakte vacht. Succes met je nieuwe uitdaging bij Cards en Scrap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel schattig is je gehaakte schaap! Ik vind het ook heerlijk om tussendoor te doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig schaapje!
    Succes bij Cards & Scrap!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje, Gaby.Succes met je nieuwe uitdaging.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ag, hoe skattig is jou skapie, Gaby!!! Ek wil hom optel en vasdruk!!!!! Ek kan sien dat daar baie werk in is, maar dit was al die tyd wat jy daaraan spandeer het, werd!!! Tog te fraai!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen