Volgers

zondag 6 maart 2016

Winnaars...

Goedemorgen!


De winnaars van mijn Happy Valentine Candy zijn bekend!!!
Iedereen bedankt voor het meespelen, helaas heb ik maar 2 prijzen...

Ik zou iedereen wel wat gunnen, maar niet getreurd: wie weet ben jij de volgende keer aan de beurt...:-)


De winnaars voor nu zijn:

Ria
http://ria-mijnkaarten.blogspot.nl/

én

Dora
http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/


Gefeliciteerd dames, jullie hebben een week de tijd om je te melden op onderstaand emailadres.
De prijs komt dan spoedig naar je toe!!!


Fijne zondag en tot morgen.
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl
info@dolfijnecreaties.nl

13 opmerkingen:

  1. Hey Gaby,
    Wat een verrassing op een zondagmorgen. Dank je wel hiervoor!
    Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Dora en Ria!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ria en Dora! Gaby, dankjewel voor deze kans.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb.
    Dora jij ook gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ria en Dora en veel plezier met jullie prijs!
    Gaby bedankt voor deze leuke candy en nog een fijne zondag!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Ria en Dora met het winnen van die leuke candy...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ria en Dora! Super lief dat je deze weg gaf onder jouw volgers Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ria en Dora.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen