Volgers

dinsdag 2 februari 2016

Voetbal...

Goedemorgen!


Dank jullie wel voor het meezoeken/meedenken naar de deco-ballen.
Het zijn vellen van Studio Light, waarbij beiden helften van de deco-bal op afgebeeld staan.
Het zijn pyramideplaatjes,die je van groot naar klein opbouwt en zo dus écht een bal creëert.



Alléén deze vellen zijn geschikt, omdat hier beiden helften op afgebeeld staan.
Hier en daar is idd nog een enkel vel te verkrijgen, maar wie bestelt nu één vel?

Ik zoek dus écht naar een grote voorraad om te bestellen.
Bedankt voor alle tips, mailtjes en links. 

Ik zoek rustig verder...en wie weet wat ik nog tegen kom...:-)


Dan nu over tot de orde van de dag.
Voor vandaag échte mannenkaartjes, kijk zelf maar:

het groene team:



én het blauwe team:



Voor welk team ben jij?

Morgen zit ik op de boerderij...:-), kom je kijken?
Tot dan, creatieve groetjes, Gaby


47 opmerkingen:

  1. Je voetbalkaarten zijn erg leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartjes WW'er Gaby.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,
    Ik heb nog gekeken maar ik het inderdaad slechts enkele vellen. Ik dacht dat ik ook wat boekjes dubbel had. Maar die kan ik niet vinden helaas.
    Ik ga voor team blauw ;) heel leuk die voetbal kaartjes.
    Fijne dag

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voetbalkaartjes Gaby .... Veel succes met zoeken ....
    Fijne dag, Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke voetbalkaarten Gaby.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stoere mannenkaarten hoor! Ik ben ook net met een serie voetbalkaarten bezig ;-). Succes met de zoektocht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke stoere serie, Gaby.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voetbalkaarten heb je gemaakt.
    Deze vinden vast wel weer een blijde ontvanger.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi gaby misschien kan je het hier vinden http://www.mijnhobbykaart.nl/decoratieballen-m198.aspx

    en je kaarten zijn weer prachtig
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie mannenkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke voetbalkaarten Gaby ! Ik heb helemaal niets met voetbal, maar vind het wel super dat je zo elk hun kleurtje hebt gemaakt! Wat die vellen betreft. Ik was even in de vorige reacties al gaan kijken maar zag het er precies nog niet tussen staan. Studio Light, dat is iets dat ze in het Boekenvoordeel verkopen. Anders moet je eens vragen of zij ze nog ergens liggen hebben of nog voor je kunnen vinden? Veel succes met de zoektocht! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen liebe Gaby,
    wow sind die "Fußballkarten" super; da freut sich doch jeder Fußball begeisterte Mann! Spitze......
    Ich wünsche Dir noch eine schöne Woche.
    Ganz ♥liche Grüße
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great pyramage and perfect masculine cards Gaby.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby
    Leuke voetbalkaarten gemaakt
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    jammer van de knipvellen..
    Je serie voetbalkaartjes is super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great cards that owl is so sweet!
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie vrolijke voetbalkaarten. Zowel de blauwe als de groene zien er super uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo liebe Gaby,

    die Eulchen für die Kugel gefallen mir auch sehr gut.
    Aber ein absoluter Knüller sind die Fußballkarten.
    Total genial gestaltet. Ich bin beeindruckt. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke en stoere serie kaarten, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige hangers en voetbalkaartjes Gaby!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die gaan beslist scoren Gaby!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kaartjes! Ik heb volgens mij ook zo'n setje cardtoppers liggen voor wat mannenkaartjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie mannenkaarten Gaby..al heb ik niks met voetbal. Beide series zijn erg mooi en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby
    Te gekke serie voetbalkaarten. Ik heb er niks mee maar een stukje familie wel dus bedankt voor de inspiratie.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Gaby,

    Leuk setje jongens/mannenkaarten...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautifully made creations and just adore the colours you used.xx
    {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat zijn dit leuke jongenskaarten zeg ! Erg tof van kleur, ik kan niet kiezen welke ik de leukste vind hoor.
    Bedankt voor de foto van de vellen, als ik ze ergens tegenkom, laat ik je zeker iets weten en als het er maar een paar zijn, koop ik ze gewoon op en stuur ze je op !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuke kaartjes allemaal

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Gabi... die Fußballkarten sind ja genau nach meinem Geschmack... mein fußballherz schlägt direkt höher - super schön
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gave stoere mannenkaarten Gaby.
    als ik wat tegen kom laat ik het weten.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful creations! very inspiring! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige serie kaartjes is het geworden Gaby - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Gaby,

    Toffe serie kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, wat een super leuke mannenkaartjes!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jou kaartjies vir die manne is lieflik, Gaby!!! Ek hou van die pragtige helder kleure en die koort wat gebruik het!!! Regtig mooi!!!!
    Groete en geniet die Woensdag, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Helemaal top, die leuke mannenkaarten! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is dit weer een mooie serie kaartjes, blauw is mijn lievelingskleur dus ik ben voor het blauwe team ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben voor beide teams, wat gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie mannenkaartjes ( als ze van voetbal houden dan he?)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Stoere mannenkaarten Gaby, zowel de blauwe als de groene serie is leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi hoi Gaby,
    leuk zeg deze voetbalkaartjes!
    sorry ik begreep het niet goed van die knipvellen,
    heb ik eigenlijk ook nog nooit gezien...
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  42. PRACHTIGE voetbalkaartjes Gaby...ik vind allebei de kleurtjes prachtig...lekker fris

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie serie voetbalkaarten, normaal is mijn lievelingskleur blauw maar hier vind ik het groen mooier uitkomen.
    Goed dat je even zo'n knipvel laat zien, ik heb ze nog niet eerder gezien. Ik hoop dat je nog wat vindt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuke kaarten, en dan vind ik het groene team leuk!

    BeantwoordenVerwijderen