Volgers

woensdag 10 februari 2016

Vlinders...

Goedemorgen!


Ellen heel hartelijk welkom, leuk dat je me gaat volgen!


Alweer een eenvoudig kaartje, heb er nog zoveel in mijn map staan, dat ik een beetje aan het opruimen ben.


En morgen is het weer Kerst...:-)
See you!

Creatieve groetjes, Gaby


-------------------------------------------------------------------------

PS:  Yvonne en Bianca stuurden mij vorige week een mooie donatie kaarten voor Stg. Kika toe. 
Helaas heeft mijn camera me even in de steek gelaten, maar ik garandeer jullie dat het een mooie mand kaarten vol is!

Yvonne en Bianca: heel hartelijk dank voor jullie warme donatie!

Dit is voorlopig de laatste reeks kaarten die ik aangenomen heb. De mand is nu écht overladen vol en we gaan er eerst voor zorgen dat al deze mooie gedoneerde kaarten verkocht gaan worden voor Stg. Kika.

Iedereen die Stg. Kika een warm hart heeft toegedragen: heel hartelijk dank!!!

38 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Gaby. Mooie vlinders heb je gebruikt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is maar wat je eenvoudig noemt natuurlijk! ik vind dit een schitterend kaartje met al die malletjes zo mooi verwerkt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn die vlinders op dit schitterende kaartje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! wat een mooie kaart. enne...snel gaan verkopen hoor. veels te jammer om al die mooie kaarten in de mand te laten zitten ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart je hebt er de mallen mooi op verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met een heel mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Another great card Gaby, hope you have a good Wednesday.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, wat een prachtige en fleurige kaart Gaby en mooie mallen heb je gebruikt.
    groetjes van Anneke
    ps, zit je ook op Facebook?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww wat een prachtige kaart vol romantiek. Schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en uitbundinge kaart Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kan je dit nu eenvoudig noemen?
    Ik vind je kaart super !!!!
    Mooie combinatie van de mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Gaby! Heel leuk met die vlindertjes erbij.
    Ik vind hem echt niet eenvoudig haha. Heel mooi.
    Fijne dag.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Gaby.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kaart Gaby - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    Het is weer een prachtige kaart Gaby .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een prachtige kaart!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie romantische kaart Gaby. Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk en lief kaartje! Vlinders doen het altijd goed.
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en romantisch kaartje Gaby...mooi die bloemen en zeker die vlindertjes maken het helemaal af...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een volle, drukke kaart en toch vind ik hem prachtig!
    Helemaal af. En de kleuren, mooi, romantisch en goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Noem het maar eenvoudig....super kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo liebe Gaby,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet.Ich liebe die zarten Schmetterlinge sehr. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is maar wat je eenvoudig noemt Gaby. Wat een plaatje, ik vind hem supermooi. Lief die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Noem je dit eenvoudig? Haha, het is een hele mooie kaart met prachtige bloemen en stansen. Geweldig dat zoveel mensen je steunen met kaarten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart weer met de vlinders, fijn dat je zoveel steun krijgt van anderen, het is ook voor een heel goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sulke pragtige delikate skoenlappers met die lieflike perel lyfies!!!! Ek hou van die die cut doilie en al die kant!!!! Baie, baie mooi en vroulik!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Gaby,
    Prachtige kaart van jou ook zeg met die vlinders. Ik ben gek op vlinders en bloemen! Leuk dat je me volgt, ik ga jou ook volgen!
    Goetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen