Volgers

zondag 14 februari 2016

Happy Valentine Candy...

Goedemorgen!


GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN!!!


Dit is mijn 600e blogpost, yeah!!!


Mijn hubbie en ik zijn een écht Valentijnskoppel, hoe leuk is dat?

Maar weet je dat Valentijn niet alleen voor je geliefde is, maar dat je op deze dag iedereen in het zonnetje mag zetten?

En dat is wat ik nu doe!
Ik geef een Happy Valentine Candy weg...:-)

Wat moet je hiervoor doen?

Schrijf in een leuke reactie wat Valentijn voor jou betekent, wie jij in het zonnetje zet en waarom, wat geef je hem/haar? Of ben je soms zelf verwend?
Er zijn zoveel redenen te verzinnen...ik hoor het graag!

De meest liefdevolle en ontroerendste reactie wordt beloond met deze prijs:

     

óf...met deze prijs!



Zet het logo van je keuze op je blog, met een link naar mijn blog en wie weet win jij wel die mooie prijs!


Op 6.3 (als mijn blog 2 jaar bestaat!) maak ik maar liefst 2 lieve volgers blij!

Doe je best, all you need is love...én een beetje geluk...:-)
Happy Valentine!


Creatieve groetjes, Gaby





27 opmerkingen:

  1. A lovely giveaway Gaby, have added it to my sidebar.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke giveaway Gaby. Manlief ligt met de griep in bed en wij doen zelf niks aan Valentijnsdag.
    Ik wens je dan ook veel succes en dank je dat je mensen de kans geeft dit setje te winnen. Ik sla deze keer over ;-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Gaby.
    Ik heb mijn man ook op Valentijsdag ontmoet.
    Elk jaar maken we er een feestje van met het thema harten.
    Ook gaan we elk jaar uit eten bij ons favoriete restaurant.
    Dat de drie kinderen geboren werden gingen we met het hele gezin,maar nu weer samen want de kinderen zijn de deur uit.
    Dit jaar moeten we wel thuis blijven want mijn lief heeft twee zware operaties achter elkaar gehad dus kan en mag dat stuk niet lopen.
    We maken het wel gezellig thuis met kaarsjes en een lekker glaasje rode wijn(ik dan want mijn lief mag nog geen alcohol hebben).
    Ook laten we vandaag eten bezorgen zodat we dan toch nog wat aan onze valentijnsdag hebben.

    Ik wens iedereen een gezellige valentijnsdag toe.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief een giveaway voor deze gelegenheid. Ik ben wel romantisch maar voor Valentijn koop ik niks en wil ook niks omdat dit zo commercieel is. Wij doen als koppel elkaar het hele jaar verrassen. Dus voor deze dag staat mijn verrassing op mijn blog.Ik verklap je wel alvast dat foto 2 een hele klus was om dit ongemerkt te doen en te verstoppen tot vandaag.
    Ik wens je een super dag vol romantiek .
    Warme groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke candy geef je weg,ik sla deze keer over wij hebben echt helemaal niks met valentijnsdag, 13 jaar geleden kreeg ik op valentijnsdag de uitslag dat ik MS heb dus je snapt wel dat wij daar andere herinneringen aan hebben . Heb wel een kaart voor mijn dochter gemaakt omdat ze gewoon altijd voor me klaar staat.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit jaar heb ik mijn ouders een valentijn kaart gestuurd. Want ze hebben 2 pittige jaren achter de rug en nu nog zal het de toekomst nog afwachten wat er gaat komen. Ik kan mij hier niet uitweiden....maar dat ik met dit kaartje wil laten zien dat ik van ze blijf houden. Want mij ouders zijn goed,eerlijk, lief en staan altijd voor je klaar.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry foutje in vorig berichtje ...

    Gefeliciteerd met je 600e berichtje Gaby...een hele mooie mijlpaal
    Wat een leuke valentijnscandy geef je weg...
    Alleen voor mij heeft valentijn geen meerwaarde ...maar ik respecteer dat anderen daar wel in meegaan...en wens jou en je man ook een hele fijne valentijnsdag...
    Daarom ook geen verhaaltje deze keer...maar zet je candy wel in mijn sidebar...omdat ik het bewonder wat jij allemaal doet voor KIKA... een super KANJER ben je...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel hartelijk gefeliciteerd met jou en je hubby en met je 600e blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy Valentime Gaby samen met je hubbie!
    leuk en lief dat je een candy weggeeft, ik stuur sinds onze twee meiden uit huis zijn elk jaar een valentijnskaart en dit jaar ook 1 naar mijn zus en een blogvriedinnetje gestuurd. Onder het motto niet plakken maar smakken kun je gratis een valentijnskaart versturen. Erg leuk!!!
    Fijne dag nog! En geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Gaby met je hubby en 600ste blogpost. Hoelang zijn jullie al bijelkaar? Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een bijzondere dag is. Je doet goed werk voor kika. Leuke Candy geef je weg. Ik doe niet mee met de candy ik heb niet zoveel met Valentijn. Ik zeg eigenlijk elke dag tegen mijn kids en mannetje hoeveel ze voor mij betekenen en dat ik van ze hou.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 600 posts wat leuk is dat.
    Van mij een dikke proficiat !
    Wat het betekent voor mij Valentijn ?
    Al bijna 40 jaar bij mijn grote liefde zijn.
    Heel leuk dat je deze Candy voor ons doet.
    Ik doe mee en plaats die nu op mijn blog met spoed !

    Fijne dag !
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dat jullie een echt Valentijn's koppel zijn. Bij mij is het heel gewoon dat je er voor elkaar bent en van elkaar houd. Ik heb mijn mannetje vandaag in het zonnetej gezet met een echte lekkere Valentijn reep pralinee chocolade, heel gewoon dus maar hij is er wel helemaal verzot op. Ik heb dat gedaan omdat hij sinds ik in 2004 ziek ben geworden in Turkije door een bacterie, daar nu nog steeds de gevolgen van met me meedraag, een hele nare spier bindweefsel en zeuw aandoening. Hij doet zonder mopperen of klagen alles voor me wat ik niet meer kan, zomaar uit zichzelf, zonder dat ik het vraag. Ik heb daardoor ook een lichte hersenbeschadiging opgelopen en heb moeite met dingen onthouden, zo ook de computer. Daarom hebben we nu sames het blog en DT virus. Ik maak de kaarten en schrijf de tekst, en mijn hubbie plaatst alles voor me maakt de fotoś, bewerkt ze enz.
    Bij ons is het dus altijd Valentijn en echte liefde, hihi!!
    xxWilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dat jullie een echt Valentijn's koppel zijn. Bij mij is het heel gewoon dat je er voor elkaar bent en van elkaar houd. Ik heb mijn mannetje vandaag in het zonnetej gezet met een echte lekkere Valentijn reep pralinee chocolade, heel gewoon dus maar hij is er wel helemaal verzot op. Ik heb dat gedaan omdat hij sinds ik in 2004 ziek ben geworden in Turkije door een bacterie, daar nu nog steeds de gevolgen van met me meedraag, een hele nare spier bindweefsel en zeuw aandoening. Hij doet zonder mopperen of klagen alles voor me wat ik niet meer kan, zomaar uit zichzelf, zonder dat ik het vraag. Ik heb daardoor ook een lichte hersenbeschadiging opgelopen en heb moeite met dingen onthouden, zo ook de computer. Daarom hebben we nu sames het blog en DT virus. Ik maak de kaarten en schrijf de tekst, en mijn hubbie plaatst alles voor me maakt de fotoś, bewerkt ze enz.
    Bij ons is het dus altijd Valentijn en echte liefde, hihi!!
    xxWilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    gefeliciteerd met je 600 ste blogpost! Geweldig veel voor bijna in twee jaar lees ik!
    Dat is zeker erg leuk om een echt Valentijns koppel te zijn.
    Wij kregen 16 februari verkering, dit al weer 26 jaar geleden. Voor ons is het eigenlijk iedere dag Valentijnsdag. We doen er niet iets speciaals aan. Wel toen we jonger waren en net kinderen hadden. We hadden het er gister toevallig saampjes over. Mijn man zette het gerust helemaal vol met kaarsjes rondom ons bed, lief hé.
    Afgelopen jaar heb ik enorm veel steun aan mijn man gehad, zonder hem had ik het echt niet gered! In details hoef ik niet op in te gaan toch? Ook mijn naaste familie heeft me enrom gesteund.
    Zelfs het blogland haalde ik mijn steun en begrip uit. En dan ook nog eens aantal personen in het bijzonder, die mij regelmatig mailde en kaartjes stuurde. Dan prijs jezelf weer gelukkig!
    Graag doe ik mee met deze leuke candy.
    Zet hem in mijn site bar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een verrassing hier op je blog Gaby, wat lief.
    ja ik zelf heb mijn mannetje verrast met 1 rode roos en een kaart, omdat hij altijd alles doet.
    en had zelf een hele mooie kaart mogen ontvangen en met hobbyspulletjes uit Finland.
    Zou ik 1 van deze winnen stuur ik dat naar haar toe als verrassing.

    dank je wel voor deze kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief van je! Wat valentijn voor mij betekent, nou eigenlijk vind ik het vooral een commercieel gebeuren... Maar toch heb ik het dit jaar niet kunnen laten om iets moois te maken voor mijn lieve man. Hij komt nog op mijn blog, maar ik heb een wensputje voor hem gemaakt, wat een spaarpot is. Op de (uiteraard) zelfgemaakte kaart heb ik hem bedankt voor al zijn liefde en steun. We zitten al een aantal jaren in 'de storm'van het leven, helaas. In die spaarpot kunnen we dan beiden regelmatig wat geld stoppen en als ie vol is er samen iets leuks van doen en even genieten van iets positiefs. Dus het is voor mijn even een dag van bedanken ;-) en beseffen hoe fijn het is om een maatje naast me te hebben.
    Ik ga deze leuke candy op mijn blog zetten!
    liefs, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief idee Gaby. Ik kies deze keer niet voor mijn man (die is ook heel lief hoor!) maar voor mijn dochter. (Bijna) altijd vrolijk en opgewekt en heel behulpzaam. Wil altijd helpen en verwent me regelmatig met iets lekkers wat ze gebakken heeft. Dus een hele lieve 15-jarige puber!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby, 600 blogposten in 2 jaar tijd. Jeetje wat goed. Wat fijn dat jij en je lief een echt valentijnspaar zijn. Wij doen daar niet aan mee, vinden het te commercieel, alhoewel wij een enkele keer elkaar verrassen met een heerlijke doos chocola. Dit jaar kreeg ik een hele lieve kaart van mijn zus. Dus deze candy is voor haar!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk een valentijns koppel !!!
    Persoonlijk heb ik met valentijn een cadeautje voor mijn moeder gekocht. Omdat ik vind dat ze het verdient ze heeft het de laatste jaren erg moeilijk gehad.
    Al 2 jaar een 600 blog berichten... Proficiat !!!
    Leuke candy, ik plaats hem alvast op mijn blog.
    Graag wens ik jullie nog een fijne valentijn !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    wat een lief idee van je! Ik heb niets met Valentijnsdag, behalve dat mijn moeder jarig is! Ik gun de candy's aan twee andere mensen en als ik hierboven lees wat er geschreven wordt, kom je er vast wel uit voor wie ze zijn!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    Wat een lief idee om iemand met een Candy te verrassen. Wij doen eigenlijk niet aan Valentijn, ik had een doosje bonbons voor mijn vriend gekocht omdat hij daar dol op is.
    Kreeg ik van hem twee daagjes weg cadeau, super blij mee.
    Weet niet hoe maar ik gun de Candy aan dames die het allemaal niet zo makkelijk zelf kunnen betalen of die een zware tijd achter de rug hebben.
    En voor jou nog een dikke pluim voor alles wat je voor Kika doet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Veels geluk met die 600ste blogpost, Gaby!!!!
    Ek het lekker in die sonnetjie gesit met my manlief van 22 jaar!!! En ons het lekker gaan eet saam met my skoonma!!!
    Hoop jou VD was ook baie lekker!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulations on your 600th post! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je 600ste bericht Gaby....wat veel al!
    Met Valentijn doen wij niets....maar we zijn al heel lang samen en het is nog steeds geweldig! Wij kennen elkaar al 46 jaar waarvan we er bijna 41 van zijn getrouwd.Mijn man doet echt alles voor mij....maar ik ook voor hem. We gaan samen soms lekker romantisch uit eten of naar de schouwburg....en daar hoeft het voor ons geen Valentijnsdag voor te zijn.
    Heel veel succes en natuurlijk waag ik ook graag een kansje op een van deze twee mooie prijzen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Gaby! Congratulations on your 600th post.
    On Valentine's day we surprise each other with a delicious box of chocolates or red rose and go out to the dinner.
    Thanks for the chance to win.
    Greetings Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo, Gaby
    gerade erst entdecke ich dein Candy! Da möchte ich doch mal mein Glück versuchen!
    Herzlichen Glückwunsch zu deinen vielen Blogposts! Das ist schon eine große Zahl! Freue mich auf viele weitere Beiträge von dir!
    Das Foto habe ich in der Sidebar verlinkt!
    Vielen Dank für die Chance!
    liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen