Volgers

vrijdag 22 januari 2016

Miauw again...

Goedemorgen!!!


Bedankt voor alle leuke reacties op mijn Kerstkaarten.
Bijna iedereen had het wel over 'de mooie tekst'. Voor iedereen die het graag wil weten (ik vergeet dit soort dingen altijd te schrijven...), het gaat hier om een stempel van het Knutselengeltje.

Dat even ter info...


We begonnen de week met poesjes, en we sluiten de week af met poesjes.
Weer een serie van 4...





Ze blijven gevraagd onder mijn klanten...een goed teken, toch?

Maandag ben ik er weer met een challenge-kaart, tot dan!
Goed weekend.

Creatieve groetjes, Gaby


35 opmerkingen:

  1. Wow! So sweet. Love this cards.
    Have a nice weekend.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Karten sind wunderbar geworden … super schön gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ze zijn geweldig !!! Die laatste is net een karate-kat, die is gewoon te schattig voor woorden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan ik me voorstellen want ze zijn ook te leuk!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve poes leuke kaartjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie en leuke kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaby ich liebe diese Katzenmotive. Die Karten sind wieder so herzig geworden. Ich bin begeistert. Ich wünsche dir einen guten Start ins Wochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeslief die kaartjes ! En jij kan zo mooi strikken maken ! Ik klungel daar altijd mee. Je zult ze dan ook niet vaak terugvinden op mijn kaartjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartjes, zo lief, die katjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele lieve kaartjes. De plaatjes zijne echt schattig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful creations love this gorgeous work of art.... {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer een super set kaartjes erbij, fijne dag, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo'n mooie serie Gaby! En ja, de poesjes blijven leuk. Ook je kerstkaarten zijn mooi.Bedankt voor de tip van de stempel!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Das sind aber süße Katzenkarten, die sind dir super gelungen
    ganz lieben Gruß
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute Gaby
    fantastic
    have a great weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn schitterend !!!
    Logisch dat ze gewild zijn.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. such cute cards! they are all beautiful! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik snap wel dat ze veel gevraagd zijn. Wat een lieve poesjes/kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaartjes Gaby - zo ontzettend lief.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn dan ook helemaal prachtig he , de onderste - valt die aan of wat ? hahahaha, super
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie serie poezenkaarten heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk! En wat een lieve en grappige katjes!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Gaby,
    zoo leuk deze kattenkaartjes,
    gheel mooie afbeeldingen en mooie details heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Begrijpelijk, dat deze kaartjes populair zijn :)
    Ze zijn bij mij ook favoriet!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke poezenserie! ik ben helaas allergisch voor katten maar deze kan ik úren bewonderen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat 'n mooi stel kaartjies met die pragtige katjies daarop, Gaby!!! So goed gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Gaby,

    Stiekem jaloers op die lekker-luie-poezen... Je maakte er wel geweldige kaartjes mee!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen