Volgers

vrijdag 29 januari 2016

70 jaar...

Goedemorgen!


Ook ik zie volgers komen en gaan, aantal omhoog, aantal naar beneden.
Ik maak me er niet meer zo druk om, ben heel blij met mijn vaste volgers!!!
Dank jullie wel dat jullie er zijn, binnenkort een leuke candy...blijf dit blog volgen...:-)

Voor nu heet ik Ellen welkom, leuk dat je er bent en geniet zou ik zeggen!!!


De moeder van mijn vriendin werd onlangs 70 jaar, reden voor een kaartje natuurlijk.
Het werd een A5 kaart. 

Daar zij samen met haar man weleens op de hond van hun dochter passen, vond ik dit wel een leuk geschikt plaatje.


De prachtig gehaakte bloem kreeg ik laatst van Crealice cadeau en kwam hier goed van pas.
Leuk detail: vergroot de foto en je ziet nog een leuk hondenbedeltje aan de strik..:-)

Ik laat deze kaart meedoen aan de challenge bij:

Challenge 46: hartjes (en ja, ze zitten er écht op hoor!)

én

Challenge februari: label

Goed weekend!
Creatieve groetjes, Gaby


52 opmerkingen:

  1. Gefällt mir wieder super gut.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel vreemd, maar helaas! Mooie kaartje en wat een lief plaatje is dit, bloem is prachtig!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart Gaby ! Heel lief plaatje, schattig bedeltje en ik zie de hartjes goed zitten hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat eenmooie kaart en leuke details! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart Gaby daar zal de jarige blij mee zijn.
    Ik heb de hartjes gevonden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card for a special birthday Gaby.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Gaby!
    Mooi hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en wat een lief plaatje!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart voor een dame met een mooie leeftijd. Leuke details op je kaart.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Gaby. Mooi detail de houten cijfers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik maak me ook niet zo druk om de volgers Gaby, idd. de vaste blijven toch wel!
    Prachtig vintage kaartje en een super mooie bloem!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, die dame gaan jou pragtige kaartjie so baie waardeer, Gaby!!! Ek hou van al die oulike klein detailtjies wat jy jou kaartjie mee versier het!!! So mooi!!!!
    Groete en geniet die naweek, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé dit stel ik ook een twee tal weken vast ...
    Soms zijn er zomaar een aantal volgers weg ...
    Maak me er niet druk in hoor ...
    Want ik vind het blogger concept een beetje passé ...
    Ik merk op dat andere bloggers niet zoveel posten plaatsen ...
    Maar gebruik het nog graag om andere te laten meegenieten ...
    Je kaart straalt weer een warme sfeer uit ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kaartje is prachtig Gaby,
    leuk zijn de pins met hartjes,
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Gaby, I like the image the colours all the hearts and the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee, inderdaad niet iets waar je druk om moet maken, vaste volgers blijven wel komen en plakken, hihi.
    Je kaart is weer super mooi Gaby. Jij ben ook in alle stijlen thuis.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik maak mij totaal niet druk om de volgers, zoveel heb ik er tenslotte niet hahaha. Elke die er is ben ik blij mee :-)
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en wat zullen ze er blij mee geweest zijn.

    Fijn weekend en liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful creation...have a good weekend.x
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow.. .deine Vintagewerk ist dir wirklich super gelungen und sieht umwerfend aus.

    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card! I love the vintage and romantic feeling! xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk gemaakt Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig deze kaart Gaby....wat mooi samengesteld met ee heel lief plaatje erop...
    KNAP gedaan weer..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel schattige kaart Gaby , super leuke afbeelding en mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach Gaby bij ons is het ook een komen gaan, ik maak me er ook niet druk om, de trouwe volgers laten je toch niet vallen , Face book vinden ze makkelijker denk ik.
    Je kaart voor de dame van 70 jaar is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Gaby - echt een beauty!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie verjaardagskaart Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel gedurfd, zo'n A5 kaart!!
    Lijkt mij best lastig, om die helemaal naar je zin op te bouwen.
    Het si je goed gelukt enne.....die hartjes had ik allang gespot hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart heb je voor je moeders vriendin gemaakt. Mensen die het willen weten je te vinden!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schattig kaartje heb je gemaakt! Heel mooi en lief plaatje ook. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi hoi Gaby,
    wat een mooi vintage kaartje
    prachtig gebruikte afbeelding!
    En ja ik maak me ook niet druk om het verlies van volgers,
    je vaste volgers blijven toch wel komen!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    hele mooie details gebruikt.
    daar zal ze heel blij mee zijn met deze kaart.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. daar heb je een mooie kaart van gemaakt, erg leuk om de bloem terug te zien zo.
    Mijn give away had ik georganiseerd omdat ik 100 volgers had maar dat is ook al niet mee zo, het werden er 99 en dat is ook niet meer veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ziet dit er weer prachtig uit Gaby. Supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend kaartje Gaby en ik heb idd de foto vergroot en het hondenbedeltje gezien , dacht eerst dat het een soort parel was ( of zoiets hihi ), die kleine detailtjes zijn helemaal top
    Lieve groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Gaby, Ik kom heel slecht op jou blog met een grote omweg is het gelukt, dus kan ik nu wel reageren op je kaart, erg leuk is die geworden, veel te zien. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje Gabby. Ik volg je al een hele tijd. Heb even een lange pauze genomen in blogland, maar het begon opnieuw te kriebelen, dus.. :)
    Ik krijg er ook geen nieuwe volgers bij.. maar ben wel blij dat me blog regelmatig bezocht wordt, op die manier kunnen we mensen inspireren.

    Lieve groet
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  37. What wonderful details and design Gaby.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart! En wat is het gehaakte bloemetje leuk!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo denk ik er ook over. De trouwe volgers zijn degene die een reactie achter laten. En dat is toch altijd leuk. al zijn het maar 2 woorden.
    Prachtige kaart, Gaby
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel erg mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, monique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi gemaakt Gaby! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtig kaartje is het weer geworden GAby, leuk hoe je het label verwerkt hebt op je kaart. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen