Volgers

donderdag 31 december 2015

Vintage children...

Morguh!


Voor de laatste dag van het jaar, 
staat er nog een kaartje klaar...:-)

Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge bij:

Challenge 60: vintage children


Dit is mijn inzending:



(Kerstkaart 1)

Dit kaartje doet uiteraard mee in de ronde van:

Met deze kaart open ik tevens weer het nieuwe Kerst-kaartenjaar-2016!
Ik moet er zo'n 400 maken, dus ja, ik mag wel weer gelijk beginnen...:-)

Fijne jaarwisseling!
Tot volgend jaar...:-)

Creatieve groetjes, Gaby




35 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gaby.
    Heel mooi.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi. Je maakt meteen een goede start met de kaarten voor 2016!
    Fijne jaarwisseling!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Gaby,

    wunderschöne Karten hast du gestaltet. Mir gefallen die nostalgischen Motive sehr gut. Ich wünsche dir einen guten Start ins neue Jahr und freue mich auch im neuen Jahr auf deine kreativen Werke. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harsdstikke leuk kaartje en 400 is veel ja, dus dan ben je wel weer even bezig Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke laatste kaart Gaby hoor...
    Wens je een fijne jaarwisseling toe !!

    Hobbygroetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy New Year Gaby and what a lovely card to finish the year off with. Thank you for being a wonderful follower and dedicated commentator....I look forward to our friendship in 2016
     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Gaby!
    Fijne jaarwisseling .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Gaby. Een fijne jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2016!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje Gaby , fijne jaar wisseling en een creatief en gezond 2016
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig Gaby! wat een mooie plaatje en heel erg leuk gemaakt. ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG ! Kerstkaart nr. 1 - haha nog 399 te gaan!
    Deze is alvast leuk geworden! Een hele fijne jaarwissel en een gezond, gelukkig en creatief 2016 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,Gaby.Mooi plaatje.Een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijne jaarwisseling. Ik vind het bewonderenswaardig dat je zin hebt om het hele jaar kerstkaarten te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt een prachtige afsluiter gemaakt en weer meteen aan de slag voor het nieuwe jaar.
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jou dus echt geen pauze Gaby maar non-stop door met de mooie kerstkaarten. Heel veel succes maar eerst toch echt even genieten van Oud&Nieuw en voor 2016 alle goeds!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Gaby!

    Hele fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2016!
    Dat je maar weer veel kaartjes mag verkopen voor KiKa!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Gaby.
    Prettige jaarwisseling.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige kaartjes en een een gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw prachtige kaarten .
    Een gezellig gelukkig gezond en natuurlijk creatief 2016 gewenst.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het eerste kerstkaartje voor 2016 is al weer prachtig Gaby! Dat belooft wat voor de rest ;) Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en ik wens jou een fijne jaarwisseling toe en een goed,creatief 2016 toe!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Gaby en een fijne jaarwisseling !
    Tot in 2016 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi begin met je kaartje van weer een hele lange serie kerstkaarten Gaby. Het begin is er weer. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2016 toe. Groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig mooie kerstkaart.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deine Kartenwerke sind mal wieder zauberhaft...

    Ich wünsche dir einen guten Rutsch und alles Liebe fürs Jahr 2016 und ich Danke dir für deinen lieben Besuche und Worte auf meinem Blog

    ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Gaby,
    ik heb mijn ogen weer helemaal uitgekeken,
    zoveel moois heb ik gezien en wat ik allemaal gemist heb!!!
    Wat een mooie series kaarten!!!!
    Oook de sneeuwpopjes wat zijn die leuk zeg!!!!
    ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling yoe en een supercreatief 2016!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart en zeker met deze kleur blauw er bij.
    ook hele mooie details en afwerking, en gezellig dat je weer meedoet met onze challenge bij WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby,
    De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar meis en we gaan zéker weer heel veel moois van jou voorbij zien komen.
    Zoals dit lieve kaartje met schattig plaatje, wat je ons weer laat zien bij WLVC. Als ik zie hoeveel je er moet gaan maken in 2016 dan moet er hard gewerkt gaan worden meis maar dat doe jij tóch altijd al haha. Succes met alles en we zien het wel gebeuren. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie serie kerstkaartjes heb je gemaakt.
    mooi model en mooie kleuren gebruikt.
    zo 400 kerstkaartjes dat is veel.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart en nog de beste wensen voor 2016! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtige kaart Gaby!
    groetjes en beste wensen voor een prachtig en creatief jaar
    en sukses met je steun voor KiKa!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Gary,

    Wat heb jij veel reacties op je blogberichten zeg!! Hoe gaaf is dat! Dan blijkt dat ik te lang niets gedaan heb. 2016 wordt voor mij een jaar met verandering. Één daarvan is weer met freubelen en Blogger :)
    Je kaart is super en zo lekker vintage. Ik heb wat moeite met dit type kaarten maken maar vind ze zo mooi!!! M'n volgende kaart wil ik in ieder geval proberen in vintage stijl te maken. Wie weet gaat het me lukken hihihi!

    Tot de volgende keer Gaan en leuk dat je langs mijn Blog bent geweest.

    Groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Gary,

    Wat heb jij veel reacties op je blogberichten zeg!! Hoe gaaf is dat! Dan blijkt dat ik te lang niets gedaan heb. 2016 wordt voor mij een jaar met verandering. Één daarvan is weer met freubelen en Blogger :)
    Je kaart is super en zo lekker vintage. Ik heb wat moeite met dit type kaarten maken maar vind ze zo mooi!!! M'n volgende kaart wil ik in ieder geval proberen in vintage stijl te maken. Wie weet gaat het me lukken hihihi!

    Tot de volgende keer Gaan en leuk dat je langs mijn Blog bent geweest.

    Groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen