Volgers

zondag 27 december 2015

Snowman family...

Goedemorgen!


Allemaal fijne dagen gehad?
Op naar Oud en Nieuw...

Linda, welkom op mijn blog: geniet, zou ik zeggen!

Op diverse blogs had ik de sokken-sneeuwpopjes al gezien en ik wilde ze zó graag maken.
Nog snel voor de Kerst gebeurde dat ook!

Even googelen voor een goede beschrijving en voor ik het wist had ik de hele familie af.


En de familiefoto:


Zo heb ik iedereen met Kerst nog met een extra cadeautje blij gemaakt...:-)
Schattig toch?

Ik laat deze sneeuwpopjes meedoen aan de challenge bij:

Challenge november/december: frosty snowman

Tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby





39 opmerkingen:

  1. Die zijn schitterend Gaby ! En die maak je met een sok ? Daar moet ik ook eens achter zoeken! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Filmpje gevonden! Op naar de winkel voor witte sokken en rijst - haha !

      Verwijderen
  2. Schattige familie. Erg leuk gemaakt Gaby!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is onwijs leuk !!! Heel tof !
    Leuk als kadotje !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh, wat schattig zeg, zullen mijn kleinkinds ook geweldig vinden,!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat een super schattige sneeuwpopjes Gaby....een gezellige groepje zo....genieten we toch een beetje van het wintergevoel...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Gaby, was ist das eine herzige Famnilie,total süß und man möchte sie sofort alle knuddeln...

    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby,

    Kei tof sneeuwpopjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, Gaby.
    Ik ga ze volgende week met de kinderen van de Buiten Schoolse Opvang maken. Vond ze zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super leuk Gaby!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk de sneeuwpoppen familie.
    heel leuk gedaan wou ze ook nog maken maar heb er geen tijd voor gehad dat is dan weer voor volgende winter.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa, leuk!!
    Ik heb ze 2 jaar geleden ook gemaakt, voor mijn vriendinnen (die geeft ik met Kerst altijd een kadootje, ipv gewoon een kaart)
    Ze zijn super leuk (en makkelijk) om te maken.
    Ik heb er hier zelf ook nog 2 staan.
    Die kleine kadootjes, op de valreep, die zijn altijd het leukste.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Huhu Gabi... deine Sockenschneemänner sind ja ne wucht und so süß.... ganz super sehen die aus.

    Ganz lieben Gruß von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke en schattige popjes zijn het, erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn erg leuk !
    Nou nog hier een echte winter !!!!!!

    groeten
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaby wat zijn deze gaaf, mooi gemaakt hoor. Je hebt ze vast een mooi plekje gegeven. Ik ga ook even Google.
    Lieve groet ,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kei leuk Gaby, Ik weet zeker dat jedeze snel kwijt zult zijn op je kraampje voor KIKA. Ze zijn zo lief en grappig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die zijn leuk, zelfs mijn kleindochter had er al een paar gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deine Schneemannfamilie ist zuckersüß geworden...gefallen mir alle soooo gut.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit leuk Gaby, had ze nog nooit gezien dus ga straks ook eens even googelen hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn schattig Gaby. Ik moet me schamen de witte sokken liggen al 2 maanden klaar om ze te maken dus .... op naar 2016.Zeker zo leuk een hele familie, zal iedereen blij mee zijn .

    warme groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel tof! Mijn nichtje had er zo eentje gemaakt in de klas. Wat minder mooi dan de jouwe, maar ook bet leuk!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn super cute Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige mannetjes. Ik had ze zo nog niet eerder gezien. Jammer dat kerst voorbij is maar bedankt voor het idee. Dan staan er vast bij mij van die lieve mannetjes.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hartstikke leuke sneeuwpopjes , leuk de hele familie zo bij elkaar
    Groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Happy holidays Gaby, love the adorable sock snowmen.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo liebe Gaby,
    ich bin von diesen süßen Schneemännern total begeistert. Sie sehen einfach bezaubernd aus. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze zijn schitterend leuk he Gaby , had ze ook al een paar keertjes doorgezonden maar zelf nog niet uitgeprobeerd haha , snoezige poppetjes
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen