Volgers

donderdag 26 november 2015

Week 48...

Goedemorgen!


KarinGerlinde, herzlich Wilkommen!
Petra, hartelijk welkom!
Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.


Heb jij al eens kameel gereden? Ik wel...zo leuk. 
Moest er gelijk aan denken toen ik dit plaatje zag...:-)

Het is weer tijd voor een Kerstkaart, die uiteraard meedoet in de ronde van:



(Kerstkaart 312)

Weer de dotjes-techniek, toch wel leuk om er af en toe een kaartje mee te maken.

Morgen ben ik er met iets heel anders, kom je kijken?
Tot dan, fijne donderdag!

Creatieve groetjes, Gaby



39 opmerkingen:

  1. Ha leuk zeg je kameel !
    Heb ik ook al gedaan kameel-rijden, lang lang heeeeeeeeel lang geleden :)
    Tof kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke vrolijke kerstkaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens iets anders dan een rendier op een kerstkaart. Bij ons kerststalletje thuis stond er ook ern kameel te klein om op te rijden...)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een grappige kaart ! en kamelen, jawel, de drie koningen hadden toch een kameel bij, niet ?
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! En wat een werk met die dotjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahaha ! Vandaar het kameelrijden waar je het gisteren over had! Wat een leuke kaart! Ik heb ook al eens op zo'n kameel gezeten. Zet mij toch maar liever met beide voetjes op de grond :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kerstkaart Gaby! De kameel is zo leuk :) Ik heb nog nooit op een kameel gereden maar het lijkt mij wel heel bijzonder om te doen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very striking card Gaby, so unusual with the Camel.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi grappig kaartje!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dotjeskaart met de kameel, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en nee, ik heb er nog nooit op gereden, maar wel een keer op een olifant gezeten.
    Een gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Gaby,
    Wat een leuke kaart met die kameel.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS Ja heb er al meermaals op gereden en inderdaad zooooo leuk.
      Zijn ook hele toffe dieren en ik ben helemaal weg van die mooie lange wimpers. ;-)

      Verwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt met de kameel..en die dotjes wat een werk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart! en nee, ik vind kameel rijden niet leuk. Heb het 1 keer gedaan en nooit meer, brrr... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart is het geworden met de dotjes en de kameel
    dit patroon komt toch uit de coody van Hobbyzine plus 9
    je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Striking and gorgeous creation, lovely colours too.xx
     { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WoW echt een plaatje deze. En ook ik heb heel lang geleden, kameel gereden. Zou het zo weer doen.


    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb nog nooit op een kameel gezeten, maar deze ziet er uitnodigend uit! Mooi kaartje!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps foutje....

      Heel mooi kerstkaartje Gaby....wat een schattige kameel erop....
      LEUK weer!!!

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  20. Prachtige kerstkaart is get geworden Gaby - super gedaan met de dotjes.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo liebe Gaby,
    eine originelle und geniale Karte; gefällt mir sehr gut.
    Ich wünsche Dir eine gute Zeit und danke für Deine liebe Begrüßung.
    Ganz ♥liche Grüße
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke kerstkaart, de dotjes en de grote, groene strik passen precies bij de leuke kameel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke kerstkaart, de dotjes en de grote, groene strik passen precies bij de leuke kameel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, ik ook héél lang geleden, doodeng vond ik het, vindt het leuke om naar je kameel op dit mooie kaartje te kijken!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie Leukerd!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nee nog nooit, lijkt me inderdaad apart op een kameel zitten. Je kaart is weer prachtig Gaby.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jou kameel is tog te oulik en ek hou van al die pragtige goue versierings, Gaby!!!!! Baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geinige kameel. Mooie kaart met dots. Leuk zoals je het lint hebt verwerkt op de kaart. Ik heb trouwens nooit op een kameel gereden, wel een keertje op een olifant.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geinige kameel. Mooie kaart met dots. Leuk zoals je het lint hebt verwerkt op de kaart. Ik heb trouwens nooit op een kameel gereden, wel een keertje op een olifant.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke afbeelding en kaart is dit.
    Ik heb wel eens kameel gereden, geweldig leuk was het !!!

    BeantwoordenVerwijderen