Volgers

vrijdag 6 november 2015

Week 45-V...

Goedemorgen!


Annie, welkom: leuk dat je mijn volger bent en geniet zou ik zeggen!!!


Al een aantal jaren maak ik voor een heer een Engels-talige Kerstbestelling van 10 kaarten.

Ik heb uiteraard de vrije hand (modern, 'oudbollig', lief, schattig, winters, beetje vintage...het maakt niet uit), alléén...er moet op elke kaart Merry Christmas and a Happy New Year opstaan. Da's soms even passen en meten...

(Kerstkaart 280; het metallic plaatje is moeilijk te fotograferen)

(Kerstkaart 281)

(Kerstkaart 282)

(Kerstkaart 283)

(Kerstkaart 284)

(Kerstkaart 285)

(Kerstkaart 286)

(Kerstkaart 287)

(Kerstkaart 288)

(Kerstkaart 289)

Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn Kerstkaarten-week!
Bedankt voor alle leuke lieve reacties telkens weer, blij dat het niet verveeld heeft...:-)

Dit weekend ga ik maar weer eens aan de slag met overige kaartjes...
Die zie je wellicht maandag, tot dan!

Goed weekend!
Creatieve groetjes, Gaby



PS: ik kan op dit moment bij niemand reageren. Naast het standaard zinnetje: IK BEN GEEN ROBOT...komt er een reclameblok overheen, wat ik niet kan wegklikken en waardoor ik niet op verzenden kan drukken. Ik heb de geschiedenis al geleegd, maar helaas...



37 opmerkingen:

  1. Hey Gaby,

    Wat een serie, wat een werk... Er zitten mooie kaarten bij...
    Zelf begint mijn verlof vandaag, eerst een weekendje weg en dan een volle week kerstkaarten maken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe reeks zeg ! Heel leuk dat geen enkele kaart op de andere lijkt en inderdaad, het lijkt me niet zo eenvoudig om er telkens Merry Christmass & Happy New Year op te zetten !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten. allemaal verschillend! Vervelend dat je overal een 'robot'tegenkomt.... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaby these are just beautiful, how do you get to make so many at once...love them all.xx { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zo'n trouwe klant hebt,
    en je kaartjes zijn echt heel erg divers en mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    Ik had dat eerst ook een paar keer met reageren wat jij uitlegt,
    maar sinds gisteren ging het weer anders dat je alleen het vinkje
    moest aanklikken en dan op ok. En soms zelfs helemaal niet.
    Dus er zit erg veel verschil in.
    Ook bij de plaatjes die je aan moet vinken de ene keer kun je wel
    scrollen binnen dat vak en de andere keer niet, dan lukt het helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten en ook zo verschillend allemaal ...
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer enig Gaby.
    Leuk gedaan ook. Daar zal je klant blij mee zijn.

    Groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer ontzettend leuk gedaan Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Prachtige kaart, heel leuk gedaan.

    ps. Probeer je cookies eens te verwijderen. had een tijdje geleden ook problemen en die zijn toen met het verwijderen van de cookies en geschiedenis verholpen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reeks weer, zeker geslaagd in je opdracht!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je druk geweest ...
    Maar het is een schitterende reeks ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verschillende kaarten heb je gemaakt.
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Gaby ! That will be 'one happy gentleman' (en 10 ontvangers) ! Haha! Ze zijn stuk voor stuk schitterend! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal jij die Engelse mijnheer weer blij maken met deze prachtige serie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaarten!!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    blogger blijft moelijk doen..helaas.
    Je hebt een prachtige serie kaarten gemaakt, stuk voor stuk mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke, afwisselende kaarten. Daar zal de heer zeker blij mee zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw een prachtige serie met heel veel verschillende maar prachtige kerstkaarten, super mooi gedaan stuk voor stuk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke reeks kerstkaarten Gaby! Vooral de tweede vind ik super :) Ik denk dat meneer heel blij is met zijn bestelling! Wat gek dat je een reclameblok eroverheen krijgt. Ik lees de laatste tijd vaker dat Bloggers problemen ondervinden met reageren. Succes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave serie !
    En zo verschillend !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    een hele uitdaging op deze manier, maar erg goed gelukt!!! prachtige kaarten en allemaal zo verschillend maar stuk voor stuk schitterend.
    Balen dat je niet kan reageren, hopelijk komt dat weer snel goed, raar dat bloggen af en toe!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zal deze Engelstalige meneer hier blij mee zijn Gaby, wat een schitterende serie kerstkaarten heb je voor hem gemaakt, petje af hoor meis.
    Ik weet dat je ons niet vergeet, dat blogger af en toe, grrrr.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarrtjes. Ik herken wat plaatjes uit de boeken die ik ook heb. Maar msischien ben ik nummer zoveel die het zegt hoor, je hoeft helemaal niet te klikken op het; ik ben geen robot. Gewoon meteen op publiceren drukken is genoeg.... Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar zal deze mijnheer blij mee zijn, het zijn prachtige kaartjes Gaby.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie serie kerstkaarten.Die Engelse meneer zal wel tevreden zijn.Dat was een hele uitdaging met de teksten.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke serie kaarten, Gaby. Vind ze weer erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Knap gedaan joh. Ze zijn allemaal erg leuk.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettende leuke serie kaarten heb je gemaakt. Zo verschillend allemaal maar stuk voor stuk echte mooie kerstkaarten.

    groetjes en een fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Gaby,
    wat zal die engelstalige klant in zijn sas zijn,
    met deze prachtige reeks kaarten!
    mooi gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaby wat een prachtige reeks kerstkaartjes weer ... vervelen ... neen hoor het is altijd genieten hier bij jou !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke opdracht lijkt me dat!
    En wat een mooie kaartjes heb je gemaakt zeg.
    Ik hou er wel van.
    En wb je probleem.....ik kan je niet helpen, helaas.
    Soms komt het vanzelf weer goed, ik hoop ook dat dat nu gaat gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke reeks met engelstalige kaarten, wat een verschillende kaarten weer. Hoe krijg je het toch voor elkaar enne vervelen doet het niet hoor, lekker genieten van je kaarten.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow! These are all so beautiful and so unique. Love the different colors and designs you gave to each one.
    Bonnie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. So 'n wonderlike stel kaartjies, Gaby!!!! Jy het regtig aandag gegee aan soveel pragtige detail op elk!!! Baie, baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende serie geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen