Volgers

donderdag 29 oktober 2015

Week 44...

Goedemorgen!


Brenda, welcome: thank you for following me!!! Enjoy and have fun!!!


Dotjes...ik ben ook aan het dotten geslagen, haha.
Soms krijg je wel eens wat, zonde om het niet te gebruiken natuurlijk.

Deze keer was dat een setje 'dotjes', nooit eerder gedaan..., maar ik moet zeggen: ik werd er helemaal rustig van...:-)

Voor vandaag 2 kaartjes.

Het eerste kaartje laat ik meedoen aan de challenge bij:

Challenge oktober: rustic christmas lijn van Marieke


Dit is mijn inzending:

(Kerstkaart 259: het plaatje is uit de Rustic-lijn)

En ja, één kaartje showen is niets voor mij, haha.
Vandaar nog een tweede dotje.

(Kerstkaart 260: het plaatje is uit de Precious Marieke-lijn)
(Dit kaartje doet niet mee aan de challenge!!!)


Beiden kaartjes doen weer mee in de ronde van:



Zal ik mijn doel van 300 Kerstkaarten gaan halen?
We zullen het zien, in ieder geval komen er morgen weer 4...:-)

Fijne donderdag!
Creatieve groetjes, Gaby


45 opmerkingen:

  1. Waaw Gaby, 300 kerstkaarten ????
    Dat is een hele boel !
    Ik hoop dat ik er 50 haal :)
    Deze zijn in ieder geval weer heel erg leuk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat lekker zo. Nu snap ik ook, waarom jij vaak serie's maakt. 300 kerstkaarten is wel een heleboel. Dit zijn weer toppertjes, kost wel veel tijd. Maar dan heb je ook wat.
    Vraagje; waarmee plak jij je strikken op de kaart?

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dotjes zijn dit! Leuk om te lezen dat jij ook ontspannen kan hobbydotten, veel mensen vinden het een stressvol gebeuren. en ik denk dat jij de 300 kerstkaarten wel zult halen hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je het doel van 300 kerstkaarten haalt ;) Wat een dotjes van een kerstkaarten zijn dit!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotjes Gaby!!
    300 kaartjes ga je vast wel halen hihi
    Lieve groetjes Chanal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes, heel mooi. Ik vind ze allebei erg sierlijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit weer prachtige dot kaartjes Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie dotkaarten heb je gemaakt Gaby.
    Mooie patroontjes zijn het.
    Wie weet komen er nog veel meer dotkaartjes langs
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt en die 300 ga je wel redden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn dan ook echte 'dotjes' geworden, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely seasonal card Gaby and really like the delicate borders.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je twee prachtige ''dotjes'' gemaakt Gaby....en 300 kerstkaarten....wow....dat is nogal wat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige schattige kaartjes Gaby!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby. Ze zijn leuk je dot kaarten. Soms even leuk om te doen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amaai Gaby, jij gaat als een speer meis 300 stuks ?
    Deze twee zijn ook weer heel leuk.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes Gaby! Ik heb meestal ruzie met de dotjes haha zitten overal behalve op de juiste plek ;).
    Fijne dag.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je de dotjeskaarten weer leuk gemaakt
    ja echt twee suuuuuuuper mooie kaartjes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een supermooie kaartjes leuk met die dotjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind de plaatjes (vooral de vogeltjes en de vogelhuisjes) van Marieke erg mooi. Mooie kaartjes heb je er van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bij mij hadden die dotjes een heel andere uitwerking, wat een ellende..ze vlogen overal naar toe..
    Je hebt er 2 hele mooie kaartjes mee gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb hetzelfde als Ans, die dotjes springen overal heen behalve op je kaart.
    het is jou super goed gelukt Gaby,dit heb je weer mooi voor elkaar, het zijn prachtige kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Weer eens wat anders bij jou, maar wel heel leuke kaartjes ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zijn dotjes van kerstkaartjes Gaby - ze zijn helemaal super.
    Oh ik ben er vast van overtuigd dat je de 300 haalt :).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Gaby,
    mooie kaartjes heb je weer gemaakt!
    Ook de bloemenserie hieronder en de van alles wat serie vind ik weer top!
    Mooi gemaakt, wat ben je toch een bezige bij!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kerstkaartjes Gaby! Die 300 kaartjes haal je makkelijk hoor!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nog nooit gedaan, kaarten met dotjes...
    De jouwe zijn heel mooi, de 2de vind ik persoonlijk de mooiste!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je dotjes kerstkaartjes zijn weer schitterend Gaby....ik heb me nog nooit gewaagd aan dotjes en niet aan borduren....Misschien dat het er ooit nog wel van gaat komen
    en je gaat als een speer met je kerstkaartjes...en het zijn steeds echte toppertjes en zoveel variatie in de technieken...
    KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aheum... ? Wat zijn dotjes? Of wat is dotten? Heb er nog niet van gehoord, maar beide kaartjes zijn prachtig! En ik denk wel dat je aan de 300 zult geraken ;)groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaartjes Gaby!! Dotten is niet zo erg aan mij besteed, maar jij kunt er behoorlijk goed mee uit de voeten!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geen idee wat dotjes is en hoe het werkt maar je kaarten zijn prachtig Gaby! Ik heb op je mail geantwoord, heb je het gezien??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtig duo weer Gaby ... Jij bent leuk aan de slag geweest met de dotjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beide kaarten zijn erg leuk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit dotjes heb gebruikt, maar nu wel nieuwsgierig word. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaartjes Gaby!
    Dat kan ik geloven dat je er rustig van word ...bij mij hetzelfde alle stres valt weg als ik maar kan knutselen wat een leuke hobby .....
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee prachtige kaartjes Gaby, Ja dotten is ook best leuk.
    |Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat zijn ze leuk Gaby...zo'n gepriegel die dotjes maar wel een gaaf effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous Christmas card Gaby, I like your designs
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaby, zwei ganz wundervolle Karten mit zauberhafter Fadengrafik! Bin ganz begeistert!
    Das Ziel wirst du schon schaffen, denn du bist ja eifrig am Kartenbasteln!

    LG Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jy is goed op pad na 300 toe, Gaby!!!! Hou van die twee pragtige kaartjies!!! So mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen