Volgers

donderdag 1 oktober 2015

Week 40...

Goedemorgen!


Voor twee weken terug combineerde ik de sepia plaatjes van Marianne Design met groen, kreeg er leuke complimenten op. Dank je wel!!!

Daar bouwde ik verder op. Andere sepia plaatjes, hele andere stijl kaarten en deze keer gecombineerd met rood. Ook leuk, moet ik zeggen.
Wat vind jij?

Deze kaartjes doen weer mee in de ronde van:


(Kerstkaart 209)

(Kerstkaart 210)

(Kerstkaart 211)

(Kerstkaart 212)

(Kerstkaart 213)

(Kerstkaart 214)

(Kerstkaart 215)

Voor morgen zitten er hondjes op je te wachten, tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby


33 opmerkingen:

  1. mooie kaarten! met groen vind ik persoonlijk de sepiaplaatjes beter uitkomen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt Gaby.
    ik vind dat konijntje onderin zo leuk, net of die aan het boksen is ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt. De plaatjes zijn ook echt schattig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Gaby, leuk gedaan
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn super leuke kaartjes Gaby....de kleurtjes passen heel mooi bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Gaby, wat mooi! Volgens mij heb ik de groene gemist (mogelijk waren we weg met ons campertje)....en ben blij dat ik deze wel zie. Heel erg mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten, ik moest even goed kijken om de verschillen te zien, haha, werk zelf niet graag in productie zeg maar. Prachtige plaatjes er in verwerkt en eerlijk het werkt wel zo als je er veel moet maken. Bij mij duurt elk kaartje uren!!! Nog even een tip waar je misschien iets aan hebt, ik kom bij jou altijd eerst op google en zie daar steeds de hoofdfoto van je project ipv een nieuwe projectfoto. Als je het bericht deelt zie je die foto al, als je daar bovenin de foto gaat staan kun je naar links of rechts klikken, dan kom je wel bij de foto van je bericht, tenminste als je vanuit je bericht opent, dus niet vanuit je pagina, ben ik nog te volgen ach, en misschien denk je wel wat een bemoeila, hihi, ook goed hoor gewoon doen wat je zelf prettig vindt. Groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dit ook weer een erg mooie serie, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer geweldig leuke kerstkaartjes Gaby...prachtige plaatjes erop verwerkt en ook de accentjes passen er weer perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een hele leuke serie kerst kaarten
    Zo ga je wel lekker snel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige serie, met mooie kleuren mallen en plaatjes !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een prachtige serie kerstkaartjes Gaby - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het rood er ook heel mooi bij staan :) Geeft iets meer warmte met het koude weer in de kaarten hihi ;) Prachtige reeks kerstkaarten weer Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De sepia plaatjes zijn al leuk maar met jouw toevoegingen zijn het gewoon super kaartjes geworden, leuk dat rood er bij Gaby!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat strikje en die konijntjes vind ik zo schattig!!
    Ook de rode serie vind ik zeer geslaagd, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaarten zijn het geworden

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt weer een mooie serie gemaakt Gaby,
    leuk om sepia te combineren met rood,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een leuke serie kaarten! Hou wek vsn die sepia-lijn. Erg mooi met dat rood!

    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een prachtige reeks kaarten!!
    Weer ontzettend mooi gemaakt Gaby.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik denk dat die kaartjes in 1-2-3 weer de deur uit zullen zijn! Heel mooi, toffe border, supermooie strik en mooie malletjes rondom mooie plaatjes! Prachtig hoor!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is ook weer een mooie combinatie met de sepia plaatjes. Een prachtige serie kerstkaarten!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauww super mooie kerstkaartjes
    echt super !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaartjes, Gaby ! Ik ben al benieuwd naar de hondjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaarten heb je gemaakt Gaby.
    Allemaal toch weer even net anders.
    Ik ben heel benieuwd naar de hondjes ;-)

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt weer een schitterende serie kerstkaartjes gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een hele mooie serie en een hele goede combinatie met dat rood.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie serie kaarten Gaby, leuke kleurencombi dat sepia met het rood!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer zo'n super mooie serie Gaby! Mooi dat rood met sepia!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ohhhh deze zijn ook prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg leuke reeks kaarten Gaby!
    Groetjes Janine DT-lid 52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen