Volgers

vrijdag 2 oktober 2015

Waf waf...

Goedemorgen!


Heel hartelijk welkom Joke, leuk dat je me gaat volgen. Geniet, zou ik zeggen...:-)


Niet alleen ik ben fan van de Dixi-toppers, mijn klanten duidelijk ook.
Maar ja, ze blijven dan ook snoezig als die beeskes.

Om mijn webwinkel aan te vullen, maakte ik weer 4 hondenkaartjes...





Met deze hondjes sluit ik de week af.
Maandag komt er weer een monstertje voorbij...:-)

De rest van de week zal gevuld zijn met Kerstkaarten, mijn map begint een beetje overvol te raken, haha. Dus haal dit weekend de Kerstkransjes maar in huis, en geniet volgende week!

Goed weekend!
Creatieve groetjes, Gaby



49 opmerkingen:

  1. Lief deze hondjes hoor Gaby. Fijn weekend.!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve afbeeldingen weer. Leuke kaarten met het houten hondje!
    Ook je kerst- en autokaarten zijn leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je hondenkaartjes weer leuk.
    Logisch dat je klanten het ook leuk vinden ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige hondenplaatjes!!
    En wat een mooie kaartjes heb je er mee gemaakt!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat een schatjes , deze kaartjes zullen snel weg zijn !
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een plaatjes deze schattige kaarten! Erg mooi! enne...ik hou het nog even bij pepernoten hoor ;-), kerstkransjes heb ik in de winkel nog niet gezien. Maar ik ben benieuwd naar je kerstkaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaartjes zijn het weer geworden! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie. Hele leuke plaatjes!
    Fijn weekend.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liefff al die kleine puppies!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou er zo een hondje bijnemen. Wat een prachtige lieve kaartjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke honden serie kaarten Gaby. Heel leuk. Vooral de laatste vind ik schattig en zou ik zo mee weg kunnen zwijmelen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn erg leuk je honden kaarten.
    De plaatjes zijn echt super schattig.
    Nummer 2 heeft voor mij het hoogste knuffelgehalte ;-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh wat zijn ze lief! suc6 met de kerstkaarten.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes en zo schattig die hondjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo Schattig !!!!
    De kaartjes hebben zo'n hoge aaibaarheids factor.....
    Super leuk !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are wonderful cards Gaby. Love the images, and the colors are beautiful.

    Wish you a nice weekend, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh hoe lief ik kan me haast niet voorstellen dat er iemand is die dit niet leuk vindt.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze serie is te schattig gewoon Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie schattige dieren serie,Gaby.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach, dit is gewoon te lief! Ik smelt van al die lieve gezichtjes.
    Fijn weekend, Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat zijn ze schattig en lief - mooie serie weer Gaby.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie serie met die lieve hondjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat heb je leuke hondenkaartjes gemaakt,
    leuke plaatjes,mooie strikken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leukerds! Dat schattige hondje is er heel leuk bij!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaartjes! Zijn echt schattig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig, weer een leuke reeks. Fijn weekend
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke reeks met die schattige hondjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie serie kaartjes weer Gaby....zooooo schattig die hondjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Gaby,
    Wat een leuke kaartjes weer. Heel mooie serie en ontzettend veel productie weer. Ben nu al benieuwd naar de kerststerren van volgende week!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze zijn ook echt TE schattig!!
    Knap zoals jij deze afbeeldingen gebruikt, er toch een mooie kaart omheen maakt, totdat het 1 geheel wordt.
    Ik heb geen favoriet, ik ben gek op puppy's.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauww , wat een beauties van een cuties Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke serie hondenkaartjes Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful creation lovely design and super colours used..
    Thank You for your kind words re my dad passing...Funeral is in another state of Australia next Wednesday. We had to transport dad over 20hrs away to be with mum....
    {The Journey Is The Start aNNie my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi Gaby, toffe kaartje en met erg leuke plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig geworden met de schattige hondjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. These are fantastic! The puppies are adorable, and your cards are beautiful.
    Hugs, Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi,

    Super mooi serie kaartjes. Met toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een super leuke kaartjes
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schattige hondjes!! Mooie kaarten!

    Groetjes,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Gaby,
    wat zijn ze mooi en schattig je woef kaartjes
    en dan ook nog op werelddierendag heel lief
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gaby wat een schattige kaartjes ... de hondjes zijn allemaal super lief ... knappe kaartjes hoor ... ik ben fan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. guten Morgen, Gaby
    das sind ja niedliche Hundekarten! Die kleine Hunde-Stanzform passt dazu prima!

    liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hier smelt je toch van.
    Wat een schatjes van hondenkaartjes Gaby.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen