Volgers

maandag 5 oktober 2015

Monster II...

Goedemorgen!


Jacqueline, welkom op mijn blog. Geniet!!!


Niet schrikken dames, vandaag komt het monster voorbij...
Hij heeft maar liefst bijna 1,5 uur bij de kapper gezeten, meer zeg ik niet...

Het is wederom een MDF-monster van Dutch DooBadoo, bevestigd op kanvas.

Ook dit tweede monster doet mee aan de challenge bij:

Challenge: maak het leukste monster


Dit is mijn inzending:


Ik heb me kostelijk vermaakt met die haren en helemaal in een deuk gelegen.
Ik heb zoveel ideeën voor die gruwels...volgende week nog eentje, de laatste dan...

Ben je inmiddels klaar voor mijn Kerstweek?
Vanaf morgen t/m zondag komen er heel veel Kerstkaarten voorbij, kom je kijken?

Ik zie je!
Creatieve groetjes, Gaby



36 opmerkingen:

  1. Gelukkig wel een vrolijke monster.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaby, dein Monster sieht viel zu niedlich aus! Eine tolle kreative Idee!

    wünsche dir eine tolle neue Woche und liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke monstertje Gaby.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your monster is adorable! Love his hair:)
    Hugs, Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaby this is one adorable work of art....thank you for your condolences....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk monster. ....haren zijn geweldig!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt monsterlijk leuk. Ik begrijp wel dat je je hier helemaal op kunt uitleven ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verschil met je vorige kaartjes Gaby ... Ik kan mij best voorstellen dat je je vermaakt hebt met die haartjes allemaal .... Leuk vlechtwerkt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit hier te kijken met een glimlach. Wat ontzettend grappig is dit.
    Ik kan me voorstellen dat je hier plezier van had, om dit te maken.

    Groetjes. Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook mij heb je aan het lachen gekregen met je monster. Kun je dat niet elke morgen doen ? hahaha
    Nee, geintje..je maakte me wel aan het lachen maar ik zie toch ook graag je andere creaties :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker weten een leuk monstertje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat leuk, lekker ondeugend. En wat een supergave series heb je gemaakt zeg! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig monster Gaby.Heel creatief !!! ook een plezier om naar te kijken.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met deze kaart start ik de week heel vrolijk gezind ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Gaby! Rasta mannn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend!!!!! Hij is helemaal geweldig Gaby.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk monster Gaby! Ik kan mij voorstellen dat je je zo vermaakt hebt bij het maker ervan :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb je voor mij het adres van die kapper, hahahaha...
    Een leuk monster Gaby!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card I love your monster Gaby,
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk monster Gaby haha , succes met de challenge meis
    gr Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een monster is dit, hij heeft wel hele mooie haren,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend monster,Gaby.Heel leuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahaha, grappig hoor, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf monster met prachtig haar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Just adorable Gaby, love your monster, and the hair is super cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk gemaakt dit monster, die haren zijn geweldig.
    Natuurlijk kom ik naar je kerstkaarten kijken.
    Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken hoor ;-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. prachtige monster. Heel gaaf gemaakt. Ik geloof best dat je er verslaafd werkt. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Gaby,

    Met recht een monster maar wel een hele leuke ;)

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Met recht een mooi, lelijk monster.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is een grappig monstertje Gaby....KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk monster! Ik ben helemaal wèg van dat haar...........Ha,ha!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een grappig monstertje geworden mét mooie vlechtjes!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen