Volgers

dinsdag 1 september 2015

Winnaars...

Goedemorgen!


Waarom wachten tot 300 volgers? Ik heb vandaag gewoon zin om mijn candy eruit te laten gaan...:-)
Er waren heel wat reacties binnen, maar er kan er maar één de winnaar zijn...

En dat ben jij...

tromgeroffel...



Willeke 

Jij bent de enige die over een WOW-factor spreekt bij de Olba-mallen!!!
Gefeliciteerd!!!

Stuur mij aub een mailtje met je adresgegevens op info@dolfijnecreaties.nl en dan komt de prijs van 4 Olba-mallen spoedig naar je toe.


De winnaar van de krab-wedstrijd wordt vanavond bekend gemaakt, in dit zelfde blogbericht. 
Er is nl nog één krabje onderweg...


Mijn man beoordeelt vanavond alle kaarten, en wat vindt hij het nu al spannend...:-)
Kom vanavond gerust nog een keertje langs, wie weet ben jij wel de winnaar van dit kleine prijsje...

Tot strakkies!!!

...........................................................................

En daar zijn we dan, het laatste krabbetje is aangespoeld: de winnaar is bekend!!!
Kijk voor alle krabbetjes op een rij: HIER

Alvorens ik de winnaar bekend maak, wil ik alle dames heel hartelijk danken voor hun mooie bijdrage én donatie hiermee aan Stg. Kika. Dank je wel!!!


Mijn hubbie heeft er een mooie top 3 van weten te maken (en ooh, wat was het lastig...):

1) Aartje
2) Vera
3) Jane

Er kan er maar één de winnaar zijn, en dat ben jij Aartje
Gefeliciteerd!!!


Stuur mij aub een mailtje met je adresgegevens op info@dolfijnecreaties.nl en dan komt het prijsje spoedig naar je toe.


Creatieve groetjes, Gaby



14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Willeke. Leuk dat je een prijs hebt gewonnen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Willeke en Gaby hartelijk dank dat je deze prijs beschikbaar stelde!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aartje van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijs van de crab kaartjes :-)

      Verwijderen
  3. Heel leuk voor je Willeke gefeliciteerd met het winnen van deze leuke wedstrijd...en Gaby het was hee leuk om mee te mogen doen...bedankt voor de kans...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Willeke met deze gave Candy!
    Dank je wel Gaby voor deze leuke wedstrijd!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Willeke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Willeke, veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de kans , die ik kreeg op deze mooie mal. Maar er kan er maar eentje winnen, dus Willeke, gefeliciteerd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je weet het wel spannend te houden haha. Dames gefeliciteerd met jullie prijsjes. En Gaby ga lekker door met wat je doet. Ik vind je een topper!!!!


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby
    daar ben ik weer na een lange blogbreak.
    het is altijd een feestje om jou blog te bezoeken en je hebt een mooie candy weggegeven.
    gefeliciteerd Willeke!
    bedankt voor je trouwe bezoekjes Gaby.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat mijn krabbetjes de eerste plek hebben gehaald. Super! Ik stuur je gelijk een mailtje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen