Volgers

maandag 28 september 2015

Monster I...

Goedemorgen!


Nicolette C., welkom! Leuk dat je me gaat volgen en hopelijk kunnen we elkaar blijven inspireren.


Vanaf vandaag, 3 weken lang elke maandag een Monster te zien.
Het zijn de MDF-monsters van Dutch DooBaDoo en toen ik ze zag, moést ik ze dan ook gelijk hebben.

Het eerste monster doet mee aan de challenge bij:

Challenge: maak het leukste monster


Dit is mijn inzending:


Het monster is daarna op een kanvas bevestigd. 
Monsterlijk leuk, niet?

Ik wens je nog een fijne dag en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby




PS: helaas bleek voor de Hobbymarkt gisteren geen voldoende animo te zijn. Jammer...
'Slechts' 23 kaartjes werden voor Stg. Kika gekocht, maar...elke kaart is er één!!!

39 opmerkingen:

  1. Oh my goodness, Gaby! This is so cute! Love your little monster.
    Hugs, Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is inderdaad monsterlijk leuk geworden.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke monsterkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo te gek Gaby! Gaaf en ben benieuwd naar je andere schepsels hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een monster ... maar dan wel een lief & grappig ...
    Fijne zonnige week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Ik ben niet zo van de monsters, maar deze is wel heel erg leuk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaaahhh, wat eng!! Maar wel leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te grappig! Is eens wat anders!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superkaartje, echt heel erg leuk!! Jammer dat de markt niet zo liep, maar inderdaad.. elk verkocht kaartje is er een.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Gaby,

    Grappig vind ik deze... Super monster!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk monster heb je gemaakt.
    Daar kan je je echt helemaal op uitleven !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie monsterkaart Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt monsterlijk, wel in de positieve zin !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat de hobbymarkt geen groot suc6 was, maar zoals je zelf al schrijft ieder kaartje is er 1!
    Je monster vind ik geweldig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha erg leuk monstertje, top , succes met de challenge
    gr Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mallen, en wat heb je d'r een geweldig leuk kaartje mee gemaakt. Echt leuk voor kleine stoere jongetjes, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Monsterlijk leuk! Wat mooi gedaan Gaby.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    Jammer van de hobbymarkt, maar je monster is super
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super schattig monsterkaartje Gaby...heel grappig..
    en jammer dat het gisteren niet erg liep met de verkoop....te mooi weer waarschijnlijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk monster! Superzzzzz.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Gaby,
    jammer dat er weinig animo op de beurs was,
    maaar net als je zegt, elk kaartje is er eentje!!!
    Dit monsterkaartje is leuk!!!
    Ook de schoenenkaartjes van afgelopen vrijdag helemaal super!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een monsterlijke kaart. Super. Ik heb niet altijd tijd om een reactie te schrijven dit ivm mijn opleiding. Ik bewonder wel altijd je kaartjes.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Keigaaf mostertje Gaby!!! Ik denk dat het te mooi weer
    was gister voor de markt Gaby...jammer!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Gaby, 't is alweer even geleden dat ik ben langs geweest. Nu alles weer ingehaald. Je bent er maar weer druk mee geweest. En wat een prachtige creaties. Daarnaast nog leuke acties zoals de krabbetjes die kwamen aanspoelen. En dan nu weer monstertjes. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heheheheh! This is absolutely DARLING Gaby!!!

    Big hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowww, wat is dit een te gekke kaart Gaby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige engerd! Brrrrr.....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby, wat jammer dat er niet zoveel kaartjes zijn verkocht voor Kika. Deze monsterkaart vind ik echt geweldig! Daar word je niet bang van toch??
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen