Volgers

vrijdag 11 september 2015

Geboortelijstje...

Goedemorgen!


Deze week is de week van de bijzonderheden.
Maandag zag je al de leuke snoeppot, woensdag de bijzondere creatie voor Crealies, vandaag laat ik een geboortelijstje zien én morgen...een gepimpte theedoos...oeps...

Onderstaand geboortelijstje maakte ik op verzoek. 
Ik laat het lijstje meedoen aan de challenge bij:

Challenge: alles mag


Dit is mijn inzending:


Zo blij als het babietje hier, zo blij was ook mijn klant...:-)
Altijd leuk om te horen!

Enne...kom je morgen kijken naar mijn mooie theedoos (al zeg ik het zelf, haha...)?
Zie ik je dan!

Creatieve groetjes, Gaby


38 opmerkingen:

  1. Heel leuk en dat treintje aan de onderkant is een leuk idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gemaakt !! De trein, het babytje, ... zijn zo leuk ...
    Zo lief !!
    Super Gaby !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gemaakt en ik smelt altijd weg bij die leuke babydingetjes .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Gaby - wat supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat heb je dat mooi gemaakt. Natuurlijk kom ik morgen na je theedoos kijken ben benieuwd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Gaby,
    wat leuk is het treintje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk geboorte schilderijtje Gaby.
    Fijn weekend.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een lieverd Gaby! Dat de klant hier blij mee is kan ik me heel goed voorstellen. De COL van het baby-tje is ook wel heel erg guitig :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk geworden, dat treintje is erg stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schattig lijstje. Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit een schitterend idee ...
    Mooi gedaan hoor ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach..wat lief en wat leuk om op een babykamertje te zetten! Ik ben benieuwd naar de theedoos! Tot morgen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje! Ben benieuwd naar de theedoos.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal geweldig! Zeer creatief bezig altijd!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superschattig en erg mooi, snap dat ze blij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohhh wat een schatje, dat zal zeker een mooi plekje op zijn kamertje krijgen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk geboortelijstje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super schattig Gaby! Heel leuk dat je er een lijstje van hebt gemaakt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi gedaan Gaby en zeker is het fijn als de klant tevreden is.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh my gosh...this is the sweetest!
    xx Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk !!!!! Prachtig gemaakt Gaby.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk Gaby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk Gaby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. just darling! of course your client loved it! :)

    have a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtig geboortelijstje Gaby....een hele leuk opdracht die weer schitterend afgewerkt hebt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is dit mooi Gaby, een mooie herinnering voor later, je hebt het weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen