Volgers

zaterdag 19 september 2015

Dierenbos...

Goedemiddag!


Regina, herzlichen Wilkommen!!!


Wat is knutselen toch leuk, wat is bloggen toch leuk...
En als je dan wat gemaakt hebt, wil je dat ook gelijk 'tentoonstellen'...

Zoals vandaag...:-)

Marleen heeft een leuke challenge op haar blog staan, een leuke uitdaging om met één van haar patronen aan de slag te gaan. Wel 10x heb ik gekeken, wordt het deze, of toch deze???

En gisteren kreeg ik het magische idee...ik heb gekozen voor de boomstam.
Maar...ik ben alleen voor de 'platte' boomstam gegaan, op een canvas van 30 x 21 cm.
Ik ben de uitdaging écht aangegaan, maar op een hele andere manier, kijk zelf maar:

(Klik op de foto om te vergroten)
((Alle gebruikte materialen zijn van MD))

Ik weet niet of ik me helemaal aan de 'regels' heb gehouden, maar dat hoor ik graag van jou, Marleen.
Ik hoop in ieder geval met deze canvas mee te kunnen doen aan jouw challenge.

Marleen, ik dank je voor deze uitdaging en ik dank je voor het delen van je patronen!

Deze canvas doet mee aan de challege bij:

Challenge: volgens patroon

én

Challenge: dieren

én

Challenge 14: alles mag + optie nieuwe mallen

én

Challenge 26: dierendag

én 

Challenge 245: zeg het met bomen


Dat was voor vandaag het nieuws uit dierenbos.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. 

De volgende uitdaging ligt al op mijn bureau, dus ik ga weer snel aan de slag.
Tot maandag!

Creatieve groetjes, Gaby



50 opmerkingen:

  1. Ohh wat een prachtig dieren bos , helemaal te gek!
    Ik zie dat je ook meedoet bij MDD en MDKD..leuk, veel succes met dit MD prachtwerkje, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat Marleen er van vindt weet ik niet maar ik vind het een super leuk dierenbos Gaby!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf Gaby.
    En net wat de anderen zeggen hij is super leuk!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine ganz tolle Karte ist das.
    Grüße Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw jij bent echt goed bezig geweest
    wat een prachtig resultaat
    heel veel succes bij al die challenges

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop wat achter met reageren, wat een leuke creatie is dit! En ook je series zijn weer toppertjes!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie creatie Gaby !!! Echt heel erg gaaf
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Gaby!
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke canvas, met al die lieve diertjes en de kleine paddenstoeltjes vind ik helemaal geweldig. Met welke mal heb je die gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie zeg ! Heel leuk je dierenbos ! Ik ben benieuwd naar de challenge waar je nu mee bezig bent !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    Wat heb je dat mooi gemaakt!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Gaby wat een mooie creatie is dit geworden! Petje af!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooi is ie geworden! prachtig en zo'n leuke beestenboel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er schitterend uit Gaby - superleuk!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke gezellige beestenboel bij elkaar! Super leuk gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Gaby,
    wat leuk al die beestjes bij elkaar op een kaart, heel mooi gemaakt!
    ook onderstaande kaartjes met beestjes en strikken vind ik weer super!!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je hebt een mooi canvas gemaakt met de boomstam en alle leuke malletjes gebruikt, heel erg mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje.. Een hele beestenboel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi canvas uit het grote dierenbos Gaby. Het geheel ziet er supergezellig uit en zou zeker niet misstaan op een kinderkamer.
    Fijn dat je zo geniet van het knutselen, dan kunnen wij blijven genieten van je creaties..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Gaby,
    wat een heel mooi en lief kaartje prachtig !!!
    liefs van martine en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig beestenbos op een canvas Gaby! Heel leuk hoe je het patroon hebt uitgewerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is geweldig leuk gedaan Gaby. Net of je in de dierentuin loopt. Super gedaan zeg.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er super leuk uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een vrolijke beestenboel,Gaby.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous animal scene Gaby
    love love love it
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, heel mooi! Leuk voor op een kinderkamer. Zeker het egeltje wat uit de deur komt is leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wowwww Gaby! This is AMAZING! I love it!

    Big hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldig tafereeltje heb je gemaakt Gaby!
    Top hoor.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke canvas. Wat een prachtig tafereeltje is het geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig mooie canvas heb je ervan gemaakt Gaby!
    Zo heerlijk... veel bomen, veel diertjes en heel veel rode paddenstoeltjes. Het is echt een super leuk geheel geworden, ik hou ervan ;D
    Het betegelde pad naar de voordeur vind ik ook een ontzettend leuk detail.
    Gezellig dat je meedoet met de Patroon challenge op mijn blog.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldig mooi kunstwerk heb je er van gemaakt! Dat verdient een mooi plekje ergens aan de muur!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Knap hoor!
    Dat zal wel een heel geschuif en gepruts en gezien en gepieker gegeven hebben, hi hi.
    Uiteindelijk os dát nou juist zo ontspannend vind ik, lekker knutselen en als je klaar bent ligt daar opeens wat heel moois.
    Leuk gedaan Gaby.
    Fijne zondag verder, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Gaby,

    Das een kei toffe herfstkaartje. Supermooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Overal komen dieren om de hoek kijken....wat leuk gedaan Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi gemaakt je dierenbos Gaby....schitterend canvas...prachtige herfstdecotatie voor aan de muur...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ontzettend gaaf zeg. Het dierenbescherming. Leuk leuk leuk!! Veel te bekijken, gezellig geheel.
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes en knutsel ze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dank je wel voor al jouw leuke reacties op mijn blog, Gaby! Ik besefte me dat ik jou helemaal niet volg. En dat is jammer want je maakt echt prachtige kaarten! Je zult als kind toch zo'n originele, lieve en mooi afgewerkte kaart krijgen... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een zeer schattige herfstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat heb je een mooie canvas gemaakt Gaby, erg schattig met al die dieren bij de boomstam, erg leuk. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat is tie leuk!!! Helemaal te gek dit dierenbos.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, was für eine traumhaft schöne Karte mit mit den vielen Tieren, gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuk dierenbos geworden. Mooi herfstkaartje!!
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Superleuk!!!

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Knutsels & Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hello Gaby ,wow that is a nice ,beautiful scene with a lot of cute MD animals!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen