Volgers

zaterdag 5 september 2015

Cadeauzakje...

Goedemorgen!


Marja, heel hartelijk welkom! Leuk dat je mij gaat volgen.


Om iemand een kleinigheidje op te sturen, pimpte ik dit leuke zakje.
De banners maakte ik met washi-tape.

Ik laat het zakje meedoen aan de challenge bij:

Challenge 238: pimp een papieren zakje

én

Washi-challenge


Dit is mijn inzending:


De eerste keer dat ik zo'n zakje pimp en ik moet zeggen...het bevalt me wel...:-)
Wat vind jij?

Maak er nog een leuk weekend van en ik zie je maandag!
Creatieve groetjes, Gaby


45 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeauzakje. Erg leuk gedaan, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zakje is heel erg leuk geworden. Mooie washitape heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat enig Gaby! Wat een schitterende washi tape is dit :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeauzakje Gaby met wahi tape, het is weer eens wat anders.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zakjes zijn heel leuk om te pimpen, je kan er ook een kaartje in doen met geld als iemand jarig is, jij hebt ook een leuke versie gemaakt met tapejes...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je gepimpte zakje super geslaagd hoor !
    Een toppertje en leuk met de washi-banners !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Of ik hier wat aan heb? Natuurlijk! Maar jij ook, want jij hebt nu een super leuk cadeauzakje om weg te geven. Heel leuk gedaan, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zeg! Superleuk cadeautje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alleen al de verpakking is zo mooi geworden ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou inderdaad een erg leuk projectje!!
    Wat een goed idee, die washi tape.
    Ik vind het een erg vrolijk, gezellig geur zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi gepimpt zakje,Gaby.Leuk afgewerkt met de washi-tape.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk om hier een cadeautje in te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi zakje Gaby.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt waar? De eerste keer? Wel superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yeah, ik was de gelukkige die dit supermooie zakje met leuke inhoud mocht ontvangen. Wat heb je hem prachtig gemaakt, haalde hem vol bewondering uit de envelop en staat nu als inspiratiebron op mijn hobbytafel. Dank je wel ook voor de leuke stans die erin zat. Daar ga ik met veel plezier mee aan de slag.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een super leuk zakje en zo te horen is de ontvangster ervan
    er ook super blij mee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem helemaal te gek geworden. Heeeeel leuk gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf is jouw gepimpte zakje! Leuk, die washi banners! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk cadeau tasje. Mooi leuk gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk gepimpt zakje Gaby! Heel leuk om dit als bedankje te geven!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je zakje is geweldig leuk !!! En je hebt ze al wel eens op mijn blog gezien : zakjes pimpen is tof om te doen en weg te geven ! Leuke tape ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a gorgeous design Gaby.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. you have done a fabulous job decorating this bag! it is wonderful! :)

    hope you are having a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is wel een keigaaf zakje geworden Gaby, super vind ik het!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel mooi uit en helemaal voor de eerste keer. Leuke manier om een kleinigheidje te geven.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk gedaan en het is een erg leuk bedankje geworden!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Leuk opgepimpt zakje, Gaby.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi Gaby,
    wat heb je dit zakje leuk versiert!!!
    Voelt warm!!!
    Nog van harte met je vader!!!
    Mooi dat kaartje wat je hebt gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schitterend kadozakje Gaby, helemaal top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat ziet er prachtig uit Gaby - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is echt heel leuk gepimpt, Gaby! Top gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. This is fantastic Gaby! I love all of the details. You've inspired me to break out my washi tape!
    xx Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk zeg Gaby! Ik zeg: Geslaagd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super gaaf tasje Gaby! Mooi ook die witte tekst erbij, spat er gewoon vanaf!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erg leuk geworden Gaby dit opgepimpte zakje. Leuk om te krijgen!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt leuk zo'n zakje pimpen, is heel mooi geworden. Nog gefeliciteerd met je vader, lekker jong nog!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Klein maar fijn en heel gaaf Gaby!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Erugggg leuk gemaakt:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen