Volgers

donderdag 13 augustus 2015

Week 33...

Goede Kerstdonderdagochtend!


Vandaag is de uitslag van de challenge, gefeliciteerd aan de winnaar!
Ben jij dat? Kijk snel op:

Vandaag is het donderdag, vandaag is het Kerst, vandaag is het mijn laatste donderdag, vandaag neem ik afscheid als designer voor 52WTC...

Bedankt zeg ik tegen Ingrid, ik heb 8 maanden met heel veel plezier en liefde in dit team gezeten.
Bedankt zeg ik tegen iedereen: voor alle mooie en lieve reacties, telkens weer.
Bedankt, voor alle mooie kaarten die ik voorbij heb zien komen, voor alle mooie inzendingen gedurende de challenges. 

Bedankt, het was een mooie tijd!!!
Maar soms moet je keuzes maken...helaas...

Dit houdt echter niet in dat ik stop met kaarten maken, no way!!!
Tuurlijk blijf ik doorgaan, hier op mijn eigen blog én tuurlijk blijft kerstdonderdag óók hier bestaan. 

Mijn 'afscheidskaartje' is een échte Kerstkaart geworden, al zeg ik het zelf...

(Kerstkaart 168)

Dit kaartje laat ik tevens meedoen aan de challenge bij:

Challenge 52: Kerst met Kerstboom

Ik wens mijn vervangster Yvonne heel veel succes bij 52WTC!
Nogmaals: BEDANKT!!!

Creatieve groetjes, Gaby 


---------------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.

Doe gesellie mee!!!






37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, chique kaart Gaby !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gaby!
    Ook je mannenkaarten zijn geweldig leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer je het ene loslaat , kan er weer iets nieuw in de plaats komen . Met al jouw creatieve ideetjes zit dat zeker snor !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk is die kaart wel niet ? Een boom met alles erop en eraan !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart!!
    Echt geweldig die kerstballen in de boom, heel leuk gedaan!

    Tja... een mens kan helaas niet alles en moet weleens keuzes maken. Maar we gaan hier vast en zeker nog veel kerstkaartjes zien.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige kerstkaart, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kerstboom en pakjes ... gezellig mooi ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Gaby. Succes verder met je eigen blog.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie ECHTE kerstkaart! leuk gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty Gaby, echt een prachtige kerstkaart! Heel stijlvol en erg leuke details!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, vooral de kerstboom schittert met al die kleurrijke steentjes. Je serie oldtimers vind ik ook mooi! Je bent weer top bezig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gaby,

    Mooie kerstkaart. De kerstboom is een echte blikvanger met al die leuke gekleurde steentjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Gaby, jammer dat je stopt als DT.
    Maar als we alles konden doen en blijven doen wat we wilden... Keuzes moeten we soms maken ten behoeve van onszelf.
    Maar blijf je gewoon lekker volgen hoor! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart weer Gaby!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt Gaby. Jammer dat je stopt als DT.
    Maar begrijpelijk dat je een keuze moet maken....en we zullen je zeker nog vaak tegen komen in blogland en ik blijf je lekker volgen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby, wat een lieve vrolijke kerstkaart. Die gekleurde balletjes vind ik top.
    Jammer dat je stopt als DT-lid maar soms moet je inderdaad keuzes maken en volgens mij heb je al best het e.e.a op je bordje ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht van een kerstkaart heb je er weer van gemaakt Gaby - helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is zeker een leuk kerstkaartje en tevens afscheidskaartje geworden Gaby! Heel mooi afscheid heb je genomen in jouw blogpost :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart! Leuk die strass steentjes op de boom.
    Jammer dat stopt als DT 'er, maar je kunt niet alles en moet dan keuzes maken. Maar we kunnen je creaties op je blog blijven volgen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart Gaby, Jammer dat je stopt als DT maar ik zal je hier nog steeds blijven volgen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je als DT meegedaan hebt en elke week trouw een kaart geplaatst hebt. Succes ermee en ik zie als volger je kaartjes wel voorbij komen. groetjess, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Gaby,
    oo gelukkig ik schrok al..
    ik dacht eventjes dat je was gestopt met het bloggen,
    maar niets is minder waar en ja,
    je moet altijd keuzes maken en vooral de juiste hhihi...
    Je kerstkaartje is weer supers!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja Gaby, soms moet je keuzes maken, je kunt niet alles..
    je afscheidskaart is een toppertje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. inderdaad je kunt niet alles al zouden we dat graag wel allemaal willen, keuzes maken is soms lastig maar ik denk dat ze het fijn vonden jou als designer te hebben.
    Je laatste kerstkaartje is prachtig met die leuke glimmertjes in de kerstboom!
    Ik zit op vakantie en heb slecht internet bereik maar ik ga toch eens kijken of ik nog je give away kan uploaden.
    Fijne creatieve week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is really beautiful Gaby! I love the embossing and those sweet little presents,
    xx Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kerstkaart is dit geworden Gaby! En mooie woorden in je afscheid. Ik blijf je volger op dit blog en daar komen steeds hele mooie kaarten voorbij!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie woorden bij een mooi kerstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen