Volgers

donderdag 6 augustus 2015

Week 32...

Goede Kerstdonderdagochtend!


We zitten nog steeds in de challenge: geen plaatje of afbeelding.
Ik vond nog 2 houten figuren in mijn kast, en dit werd mijn bijdrage voor deze week:

(Kerstkaart 166)

(Kerstkaart 167)

Het heeft wel wat, al zeg ik het zelf...:-)
Tuurlijk kom ik straks weer in Kerstkaartenland kijken, tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas

-----------------------------------------------------------------------------

Mijn krab-verzoekje vind je HIER.


24 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die pomponnetjes :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes....en die pomponnetjes maken het helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een houten figuurtje op een kaart vind ik altijd wel leuk, het pomponnetje op de kerstboom vind ik te gek. Op de sterrenpunten zou ik het zelf niet doen.
    Lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat hou je goed vol ! leuke kaartjes mooi gedaan, ik ben voorlopig helemaal 'out van kerst', misschien komt het nog wel een keertje terug
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg met die pomponnetjes.
    Ook je oldtimer kaarten zijn super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 leuke CAS kerstkaarten heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Gaby....nu met deze warmte krijg ik het niet voor elkaar in de snikhete kamer te gaan knutselen. De zon schijnt er nu vol op en het is geen pretje daar nu te zijn. Ik dwaal weer af...ze zijn beide heel erg leuk Gaby :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten, Gaby. Goed idee om die houten figuurtjes te gebruiken, volgens mij heb ik er ook nog wat liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die pompometjes Gaby ;-)
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke en schattige kaartjes.
    Ik wil jou ook even bedanken voor de lieve reacties
    die je op m'n blog achter laat.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaarten Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kerstkaartjes erbij Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Danke für den Kommentar die zwei Karten sind wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 superleuke kerstkaartjes zijn het geworden Gaby - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een erg leuk idee voor kerstkaartjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide Karten schauen wieder fantastisch aus liebe Gaby und es ist doch immer wieder schön, was man manchmal so in den Kisten findet...

    Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beide kaarten zijn mooi! Jij kan met diverse dingen leuke dingen maken. Petje af hoor!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaarten en grappig de bolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn weer twee héle mooie kerstkaarten Gaby.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby ... zeg wat ben jij toch een ijverig bijtje ... ik heb hier bij jou weer geweldig mooie creaties kunnen bewonderen .. mannenkaartjes.. kerstkaartjes ... badkamerkaartje ... super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk als je zoiets vindt.
    Mooie kaartjes zijn het!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen