Volgers

maandag 24 augustus 2015

Sterkte...

Goedemorgen!


Welkom Ineke Bosdijk, leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Laat even aub een reactie achter, dan kan ik jouw blog ook zsm bezoeken. Bedankt!


Voor een ernstig zieke man, maakte ik op bestelling onderstaande sterkte-kaartjes.



Blijft lastig, maar hopelijk bieden ze toch wat steun...

Fijne dag en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl

----------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.

Doe gesellie mee!!!

26 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,

    Wat een leuke blogspot heb je, ik heb je gevonden via hobbyhandig, ik vind het erg tof dat je een gedeelte van de kaarten opbrengst doneert aan KIKA.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, wat een mooie kaarten!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja vervelend zo'n gelegenheid maar weer erg mooie en passende kaartjes.
    Wat een mooie mal op de eerste kaart trouwens, fijne dag,
    LG blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit fijn om voor zoiets een kaart te moeten maken maar is wel geslaagd Gaby. Vooral de eerste vind ik heel mooi. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft lastig maar ze zijn mooi geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaarten met als doel een deugddoende boodschap ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulk soort kaarten zijn altijd lastig om te maken maar ze zijn wel heel erg mooi geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Gaby,

    Jammer dat de gelegenheid niet leuk is maar de kaarten zijn heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes weer!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn alle 2 heel erg leuk geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaarten Gaby! Ik denk dat het hen vast wel steun zal bieden ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartje Gaby - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic cards Gaby
    love the summer scene
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijke opdracht maar het is je weer gelukt om er wat moois van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Gaby....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, heel eenvoudig en een mooie stoere strik. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het bovenste kaartje echt super leuk.
    Je kaartjes zullen zeker wat steun bieden.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen