Volgers

zaterdag 8 augustus 2015

Life is beautiful...

Goedemorgen!


Zei ik gisteren niet pas maandag weer te komen? Ach, waarom ook wachten als je een leuk doosje wilt showen...:-)

Deze laat ik meedoen aan de challenge bij:

Challenge 52: alles mag

Dit is mijn (tweede) inzending:



Life is beautiful staat er op het prachtige lint, en vond ik daarom zeer geschikt voor dit doosje.
Het is een spanen doosje gepimpt, zo leuk om te doen!

Een écht sierdoosje om leuk neer te zetten, al zeg ik het zelf...:-)
Geniet ervan en nu ben ik er écht pas weer maandag, haha.

Goed weekend!
Creatieve groetjes, Gaby


---------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.

Doe gesellie mee!!!





32 opmerkingen:

  1. wow, wow liebe Gaby, was hast du die Dose wundervoll dekoriert. Die wirkt ja so nostalgisch einfach herrlich...

    Ich wünsche dir einen schönen Tag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gepimpt doosje. Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, ha ha Gaby, ik dacht nog die zien we nog wel eerder terug.
    Heel mooi doosje trouwens. Fijn weekend, groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje en het lint past er mooi bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje! schitterend gedaan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige doos heb je gemaakt en op en top vintage.
    gezellig dat je er weer bij bent Gaby met deze mooie inzending voor onze challenge.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je gepimpte doosje ziet er prachtig uit en..
    wat een mooie strik,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwww super mooi Gaby,
    toppertje hoor !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig vintage gepimpt Gaby, hoe komt het dat jou foto's zo donker zijn, jammer hoor want wij zien niet zo goed de kleuren zo.
    Fijn weekend en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi gemaakt, wat ben je toch creatief!!! zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp heel goed dat je dit prachtige doosje meteen wilde showen Gaby! Wauwie! Wat heb je het prachtig gepimpt weer :) Ook ik denk dat dit een heel mooi doosje is om neer te zetten ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, heel gaaf !
    Ik zou ook niet tot maandag wachten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh...wat een lief en mooi gedecoreerd sieradendoosje Gaby! Erg mooi :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er schitterend uit Gaby, supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattig doosje ,Gaby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een lief doosje geworden Gaby. Ik zou hem maar duidelijk in het zicht zetten...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend doosje, zo mooi in vintage stijl gepimpt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje Gaby prachtig zo in die vintagestijl...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hello, très belle boîte, j'adore les boiîtes.je vais bienot recommencer à en faire.Bonne journée. Enfin il pleut,un petit peu.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Gaby,
    geweldig dit mooie vintage doosje,
    leuk he dat je in zoveel verschillende stijlen kunt knutselen!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel gaaf vintagedoosje heel mooi versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Prachtige doosje en ook mooie kleuren. Heel tof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Life is beautiful ? Nee, nee dit is beautiful !!!
    Knap gedaan !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heeeeel mooi doosje Gaby en ook dit is weer een hele gave bijdrage aan onze challenge van WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  25. life is beautiful
    maar je little box too!!!!
    Heel chique gedecoreerd!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen