Volgers

woensdag 19 augustus 2015

Kinderkaartjes...

Goedemorgen!


Voor vandaag maakte ik weer een serie van 10 kinderkaarten, welke ik opgesplitst heb: 5 hier én 5 bij Hobbyhandig, da's handig...:-)

Ik kocht laatst bij de Action leuke Walt Disney kaartjes en gebruikte deze op onderstaande kaarten:






Zo maak je je eigen 'dixi-toppers', handig toch?

Ze staan weer in de webwinkel, voor de liefhebber...zullen ze snel verkocht worden?
We zullen het zien.

Ik ben er morgen weer, met Kerstkaartjes...tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby


------------------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.

Doe gesellie mee!!!




28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes ...
    Disney blijft leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Disney tussen de sterretjes, perfekte kaartjes Gaby,
    lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How sweet, I love them all.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gezien !!! Ze zijn super leuk ....
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte DisneySTERren!
    Wat een leuke reeks weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie Gaby, erg leuk zijn de losse sterren,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel wat kinderhartjes zullen sneller kloppen bij deze leuke kaartjes ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee!
    Ze zullen wel snel weg zijn en weer 10 kinderen blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are such fun cards sweetie hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie kinderkaarten.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super vrolijke serie. Ik denk dat ze heel snel weg zullen zijn! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf zijn ze weer!!


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!!!!
    Ik ben weer terug hoor.
    Af en toe je blog bezocht, maar kon helaas geen reactie plaatsen.
    Jouw kaarten geven mij altijd een hoop inspiratie!
    En ja.....ik denk dat deze Disney serie gauw verkocht zal worden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie kinderkaarten, Gaby. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan met de kleurige sterren erbij Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi deze 5 kinderkaartjes Gaby...en die disneyplaatjes doen het altijd goed bij de kinderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gaby,

    Mooie serie kinderkaarten.Leuke sterren achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke serie kinderkaarten Gaby! Met Walt Disney zit je altijd goed bij kinderen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een superleuk serie kinderkaartjes Gaby - helemaal super zijn ze!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes, die zullen wel snel verkocht worden (of zijn).
    Je mooie dame-kaart is schitterend!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk! Welk kind vindt dit nu niet gaaf?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke en vrolijke kinderkaartjes. Super!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk!! Die kerstballen zou ik zo in mijn boom hangen!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen