Volgers

zaterdag 1 augustus 2015

I love krab...

Hallie hallootje!


Krabbetjes, ja...wat is het moeilijk. Ik plaatste niet voor niks een oproepje...LOL.

Ik wil iedereen die tot nu toe gereageerd heeft, heel hartelijk danken voor de reacties/mailtjes, de genomen moeite én de gedoneerde kaarten die ik tot nog toe heb mogen ontvangen.

Zelf kan ik natuurlijk niet achterblijven (heb ook alles op zijn kop gezet, maar wie zoekt zal vinden...), dus maakte ik ook een kaartje in stijl, met een krab-bedeltje...hoe verzinnen ze het???


Heb je het bedeltje gezien, klein maar fijn én een krabje is een krabje...:-)

Mijn oproep blijft voorlopig nog even staan, je kunt nog altijd op zoek gaan naar die ene leuke krab!
Wil jij een verzamelaar blij maken, máár ook Stg. Kika steunen?
Doneer jouw krab en ding mee naar een klein prijsje.

Wil je meer weten? Kijk HIER.
Deze oproep blijft staan tot 1 september a.s.

Fijne avond en maak er een leuke zondag van!
Creatieve groetjes, Gaby






25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk "krabbig kaartje", ik heb zelf geloof ik geen krabjes zal als ik weer thuis ben toch even controleren, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig bedelkrabje! Ik zal nog eens zoeken, maar dacht niet dat ik een krabbetje heb...maar wie weet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, ga even kijken if het me dit weekend lukt om een speciale krabbenkaart te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Gaby, hier geen krabbetjes in huis!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Gaby, ook ik heb geen krabbetjes, jammer
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk mini krabje Gaby hi hi hi.
    Mijn grote krab (ha ha ha) is onderweg hoor.
    Fijne zondag, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel erg leuk kaartje is het geworden ! mooi gedaan !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel slim bedacht! Dat plaatje heb ik ook, maar het mini krabje niet.
    Op zoek naar wat anders...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en toch een crab op je kaart Gaby :-)
    Ook al is deze erg klein...je hebt er eentje.
    Ik blijf ook zoeken, nu online en meld me zodra ik iets heb gevonden.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is wel een kleintje, maar het is een krab, leuke kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart! En dat bedeltje maakt het echt af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolut gelungen liebe Gaby, die schaut wundervoll aus deine Karte....

    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een super gaaf kaartje Gaby, ja mijn krab kaart was al weg toen jij de oproep plaatste dus daarom niet gereageerd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was even zoeken naar het krabje maar inderdaad ... ik heb 'm gespot ;) ! Heel leuk kaartje Gaby! Ik hoop zo voor jou en de krabverzamelaar dat er heel veel kaarten binnen zullen komen! Ik heb geen krab iets anders had ik je ook wat toegestuurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mini-krabje maar een toffe grootse kaart! Heel mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Volgens mij zijn er werkelijk van alles bedeltjes Gaby e ik vind je kaart helemaal leuk met dit mini-exemplaar en het visser-thema. Helaas, bergen spul maar 0 krab hier dus ik kan helaas niet aan je verzoekje voldoen.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje. Ik vind hem helemaal top.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen