Volgers

woensdag 26 augustus 2015

Grote herdershond...

Goedemorgen!


Sorry als ik wat minder in blogland ben op dit moment, er zijn flink wat bestellingen binnen waarvan ik hier alvast het eerste kaartje kan laten zien.

Een A5 kaart op verzoek. Zo leuk om te maken!
Voor de jarige in kwestie moest er wel een herdershond op staan en wie zoekt zal vinden...


Niet alleen ik maar óók de klant was zeer tevreden, haha.
En daar doen we het tenslotte toch allemaal voor, niet?

Morgen heb ik een challenge-kaartje voor je, tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby


--------------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.


Doe gesellie mee!!!

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Ik kan me voorstellen dat jullie beiden tevreden zijn met het eindresultaat. Ik vind de bloementoef zo'n mooie toevoeging! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, kan me voorstellen dat jullie beiden er tevreden over zijn.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje Gaby! En een mooi plaatje van de hond!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje, leuke embossingfolder heb je gebruikt!

    gr, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!!
    Ik snap best dat jullie allebei tevreden zijn.
    Hij is super!!

    Lieve groet GIny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terecht dat je tevreden bent, je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Heel leuk plaatje! Waar heb je die vandaan getoverd?
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof toch als je voor een kaartje op bestelling zoiets moois kan maken! Heel mooi lint ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart is het geworden ....
    Mooi met de herdershond erop.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar mag je tevreden over zijn, een prachtige kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, ik snap dat de klant tevreden was! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit Gaby!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi met de houten letters en cijfers ...
    Een schitterende verjaardagstaart ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat je wel veel in blogland bent hoor!! Een leuke opdracht Gaby
    met prachtig resultaat...wat een blikvanger!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Gaby! Ik heb niks met herdershonden maar weet heel zeker dat de ontvanger hier ontzettend blij mee is. De kaart is ook heel erg mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaart
    de herdershond is echt een blikvanger
    ja ik heb zelf ook een duitse herder dus dit kaartje spreekt me zeker aan
    echt suuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig gemaakt Gaby!
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf kaartje, Gaby! Fijn dat de klant er ook zo blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi dit kaartje Gaby met die prachtige hond erop....weer een geslaagde opdracht...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww... wat een geweldige kaart is dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend!!!!!! Mooi zo'n grote A5 kaart en het is echt een WAUWkaart geworden.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Gaby,begrijpelijk dat de jarige tevreden was.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Gaby,
    wat een super mooie kaart
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig kaartje voor Kim! En wat een leuke inzendingen met de krabben. Denk dat ik er niet aan toe kom (zie mijn blog)
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, en heel leuk die herdershond er in verwerkt.

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig leuke kaart!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergave kaart Gaby...helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart, erg mooie layout.
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi persoonlijk kaartje Gaby, fijn dat de opdrachtgever ook tevreden was... Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen