Volgers

woensdag 12 augustus 2015

Alwéér oldtimers...

Goedemorgen!!!


Naar mannenkaarten is altijd een grote vraag op de markten, ze gaan als zoete koekjes de kraam over.
Dus maakte ik weer een serie van 4 oldtimers...o nee, eigenlijk 8 stuks: 4 hier én 4 bij Hobbyhandig. 
Series maken werkt voor mij zo lekker makkelijk en snel en toch zijn ze allemaal anders, kijk zelf maar:





Morgen is het alweer Kerst, tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby


-----------------------------------------------------------------------------------

300 volgers of niet, op 1 september gaat mijn candy eruit! Meedoen kun je HIER.
Mijn krab-verzoekje/wedstrijd (ook hier is een prijsje te winnen) vind je HIER.

Doe gesellie mee!!!


31 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaarten Gaby. Mooi die ook die basis kleur.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige serie! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal geslaagd zijn ze weer ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent ook altijd heel hard aan de knutsel he Gaby!
    Weer 4 kaarten tegelijk, die je ons laat zien en stuk voor stuk mooie stoere herenkaarten.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer gaaf!!! en prachtige foto's Gaby.
    Ik zoek me suf naar een Krab?!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al weer zo'n mooie serie Gaby en nu mannenkaarten. Hoe krijg je het voor elkaar???
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie Gaby! Mooi gedaan. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie Gaby! Mooi gedaan. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are fabulous sweetie i love the little cogs so effective hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ! De derde vind ik het leukste .
    Vandaag met het snollen tussen mijn papier , vond ik een tof papier met een kreeftjes op ( ze zouden er ook voor krabjes kunnen doorgaan ) kan ik nog meedoen en hoe ?
    liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere serie mannenkaarten heb je weer gemaakt Gaby! Ik begrijp heel goed dat het voor jou makkelijker is om telkens series te maken want jouw kaarten zijn heel gewild :) Telkens weer maak je zulke prachtige dingen en dan ook nog een groot gedeelte voor het goede doel! Complimenten girl!!! En dat je het jou dan telkens weer lukt om de serie een tikkeltje anders te maken ... geweldig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer schitterende kaarten. Mooie mal met die gears. De plaatjes zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kei toffe serie van oldies ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Gaby,
    ook deze serie vind ik weer helemaal top!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Gaby, ik kan niet meer zeggen ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke mannenkaarten Gaby, mooi nostalgisch !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende serie mannenkaarten is het geworden Gaby - vind ze echt super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige serie Gaby,
    leuk met de radertjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze zijn zo weg, zo gaaf zijn ze.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave serie Gaby!!! Mooi ook met die tandwielen. Van welk merk zijn die??
    En series maken dat is ook wel mijn ding.
    Fijne dag nog!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer mooie kaartjes Gaby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een hele mooie stoere mannenserie is het geworden Gaby.. Het klopt je kan beter een serie achter elkaar maken dat is minder werk dan steeds apart. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. chique reeks heb je weer gemaakt Gaby. Leuk die ronde plaatjes en de hoekjesmal met radertjes is echt wel tof!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow Gaby they are all fabulous
    Hugs Janet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby, wat een leuke stoere mannenkaarten! Een prachtige serie,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen