Volgers

maandag 31 augustus 2015

Aangespoelde krabbetjes...

Hallie hallootje,


Deze blogpost blijft t/m maandag 31.8 boven aan staan.
Voor de meest recente blogpost, even doorscrollen naar beneden aub.

ALS JE NOG MEE WILT DOEN ÓF ALS ER NOG KRABBETJES ONDERWEG ZIJN, STUUR ME DAN FF EEN MAILTJE OP:
INFO@DOLFIJNECREATIES.NL

ALS IK NIKS MEER HOOR, WORDT A.S. DINSDAG DE WINNAAR GETROKKEN!!!


Leuk dat er gehoor wordt gegeven aan mijn krabbetjes verzoek, dank jullie wel!!!
Er zijn al diverse krabbetjes aangespoeld, die ik je hier graag wil laten zien.

Je hebt vanaf nu nog een dikke week om mee te doen.
Lijkt het je leuk om een verzamelaar blij te maken én Stg. Kika te steunen? Klik dan HIER.

De krabbetjes worden hier geplaatst in volgorde van binnenkomst, de allereerste staat dus onderaan (zo zie je dus gelijk wat nieuw is!!!).
Ik geef een klein prijsje weg aan de leukste krab, mijn man is de jury...:-)
Ooh...wat is hij nu al kritisch. Ik laat het geheel aan hem over, dus voor mij net zo goed een verrassing...:-)

Hier zijn alle mooie krabbetjes op een rij:

Het laatste aangespoelde krabbetje is van Margreet
http://margreets-scrapcards.blogspot.nl/


Zij heeft er een hele mooie bijzondere easel kaart van gemaakt, die hadden we nog niet...:-)


Het tiende kaartje is van Petra
http://pleasurebypeet.blogspot.nl/


Een zieke krab, hoe leuk is dat??? Die hadden we nog niet!!!


Vers van de pers, het negende kaartje is van Aartje
http://cre-aartje.blogspot.nl/


Een kaart met maar liefst 3 krabjes op een rij, hoe schattig is dat???


Het achtste kaartje is van Ans T.
Ans heeft geen blog, maar volgt mijn blog wel. Ze vond deze oproep zo leuk, dat ze er beslist aan mee wilde doen...voor Kika uiteraard!


Een mooi maritiem kaartje, met ieniemienie krabje, zo leuk!!!


Het zevende kaartje komt van Elvy
http://elfjeskaarten.blogspot.nl/


Zij borduurde een leuke krab, hoe leuk is dat???
En ook Elvy stuurde een extra kaart mee voor de verkoop van Stg. Kika, super!!!


Het vijfde en zesde kaartje komt van Jane


Twee krabben met een stoere uitstraling, heel leuk!!!
Jane deed er nog een doos vol knutselspulletjes bij voor het goede doel, zo superlief!!!
Dank je wel, Jane!!!


Het vierde kaartje komt (ook) uit België en is van Sarah


Ook een hele aparte kaart met een heleboel krabbies...:-)!!!
Sarah deed er nog een extra kaart voor de verkoop van Stg. Kika bij, hoe lief is dat???


Het derde kaartje komt van Corrie


Ik had het krabje nog eerder gezien als zij zelf...:-), waar zit ie op deze mooie kaart???


Het tweede kaartje komt van Veerle


Een joekel van een krab, maar een échte blikvanger, leuk!!!


De eerste aangespoelde krab was van Myriam


Een échte piratenkaart, wat is ie leuk!!!


Nogmaals mijn eigen krabje (doet uiteraard niet mee aan de wedstrijd...haha...): klein, maar fijn...


Leuke verzameling zo bij elkaar, niet dan?


Ik heb begrepen dat er nog krabbetjes onderweg zijn...en wil je nog meedoen, heel graag zelfs!!!
Lieve dames, bedankt voor jullie mooie gedoneerde kaarten en houd mijn blog in de gaten, op 1 september maak ik de winnaar bekend.

Creatieve groetjes, Gaby


16 opmerkingen:

  1. Wat heb je prachtige kaartjes ontvangen Gaby!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk kaartjes om zin te krijgen in vakantie ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke collectie al ! Spannend !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartjes heb je gekregen Gaby! Topp hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk allemaal Gaby, het is toch best wel moeilijk om krabbetjes te verzamelen, maar alles voor het goede doel.
    Ik hoop dat er nog veel meer kaarten bij komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Gaby. Ik hoop dat er nog veel bijkomen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je mijn krabkaart op je blog hebt geplaatst. Hopelijk volgen er nog meer kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke krab kaarten heb je al ontvangen Gaby! Hopelijk zullen er nog heel veel volgen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes !!!
    Ik vind super dat mijn kaartjes zijn aan gekomen.
    Hopelijk komen er nog veel meer kaartjes!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk! Ik wist niet dat er zoveel leuke spulletjes in het thema krab te vinden waren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk ,.. ik wist ook niet dat er zoveel over krabbetjes te vinden was voor een leuke kaart
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful maritme cards, i like it.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes en ook die van jou mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om de andere kaartjes ook te zien. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Ik ben benieuwd wat de ontvanger er van vind.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous cards Gaby, I like your designs
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze allemaal leuk en zo heel verschillend. De mijne valt als het goed is vandaag bij je in de bus.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen