Volgers

vrijdag 10 juli 2015

WLVC II...

Goedemorgen!!!


Zoals gezegd, vandaag mijn tweede inzending voor het WLVC-blog.

Challenge 51: inspiratiefoto

(geïnspireerd door de foto linksonder)

én

Challenge 7: bingo

(ik heb gekozen voor het onderste rijtje)

én

Challenge 40: gefeliciteerd


Dit is mijn inzending:


En...het woord is weer aan jullie!
Dank voor alle trouwe bezoekjes en reacties, telkens weer!!!

Goed weekend, morgen en zondag zie je nog twee kaartjes voor deze challenge.
Dus kom gesellie langs...:-)

Fijne dag, creatieve groetjes Gaby




32 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart heb je gemaakt Gaby! Leuke vlinders.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje weer Gaby! Mooi met dat zacht roze! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Gaby, heel mooi.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie, romantische uitvoering !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog en superleuk dat je mijn volger bent geworden ;) Inmiddels ben ik jou ook gaan volgen, ik ga snel verder rondkijken want er is hier zooooveel te zien :D leuk hoor.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je volger bij mij geworden bent.... uiteraard kom ik ook ff bij jou kijken!
    Tjonge wat ben jij een bezige bij; prachtige kaarten maak je... voor een schitterend doel. Petje af.
    Ik blijf je volgen.... al kan ik niet elke dag langskomen :)
    Alvast een heel fijn weekeinde gewenst.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    Als er iemand een trouwe blogbezoekster is, dan ben jij dat wel hé! Vraag me soms af wanneer je dit allemaal doet, maar altijd leuk! Dus aan jou ook DANKJEWEL voor je bezoekjes en reacties!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was für eine ansprechende und geschmackvolle Gestaltung liebe Gaby.....eine ganz fantastische Umsetzung, die gefällt mir ausgesprochen gut.

    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful card, love all the details.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De inspiratie is duidelijk hoor! Mooi met die zilverkleurige vlinders er op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart,Gaby. Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een SUPER kaartje Gaby!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid Gaby! Heb je heel leuk gemaakt!
    En de 2e al! Super leuk dat je weer meedoet @ WLVC
    Bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent lekker bezig Gaby, je tweede inzending al bij wlvc. erg mooi, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Très belle carte, j'aime le côté vintage.Salutations

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit is een geweldig mooi vintage kaartje Gaby....KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaby een pracht van een vintagekaartje ... Heel mooi hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die Karte ist dir ganz wunderbar gelungen, super stimmig gemacht.

    Vele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er goed de vaart in zeg, maar ook deze is weer helemaal geweldig en ja ik zeg weer dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super om je 2e kaart te zien bij de challenge van WLVC en persoonlijk vind ik je inspiratie hier duidelijker terug te vinden. Een geweldige kaart en ik schuif door naar de volgende.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook deze is heel mooi Gaby, ik ben je kaarten in de verkeerde volgorde aan het kijken want ik had van de week geen internet en nu komen de laatste als eerste aan bod :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje !!! Knap met die bloemen, vlinders,...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk dat je meedoet met onze 'Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig Gaby, leuk dat plaatje met die kopjes.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen