Volgers

donderdag 9 juli 2015

Week 28...

Goede Kerstdonderdag-ochtend!!!


Vandaag volgt de uitslag van de challenge, en ik ben weer heel benieuwd.
Gefeliciteerd voor de winnaar!!!

"Dol-fijne" Creaties bestaat dit jaar 15 jaar, en elke klant die een bestelling plaatst, krijgt daarom een gratis Kerstbal-kaartje.

Ik ging weer flink aan de slag, naar een idee wat ik vorig jaar bij één van jullie op het blog heb gezien. Ik weet helaas niet meer bij wie, maar de credits zijn voor jou.

Dit is mijn bijdrage voor deze week:

(Kerstkaart 135)

Ik was door mijn voorraad heen, dus ik maakte er gelijk weer 20..., kan ik tenminste weer even vooruit...:-)

(Totaal Kerstkaarten: 135 + 19 = 154 stuks)

Doen jullie vandaag ook weer mee? Ik kom strakkies weer kijken...:-)

Fijne dag en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas




37 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk gedaan Gaby....ziet er goed verzorgd uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat meen je niet ! 20 kaartjes ? Wauw ! en het zijn weer beauties hoor! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Gaby, en 20 kaartjes? Het is een kleurrijk geheel geworden, ziet er heel gezellig uit.

    Liefs.
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker aan de slag gegaan. Leuke kaartjes
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent flink bezig geweest. En met een erg mooi resultaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Haha jij maakt echt aan de lopende band kaarten,
    ik geloof dat je niks anders doet hihi maar je steunt
    een goed doel, en gefeliciteerd met je 15 jaar kaartjes maken ☺
    Maar je kerst kaartje is ook weer erg leuk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great design! And wow - 20 cards! Making me motivated to start on my Christmas cards:)
    Hugs, Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Gaby.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch productief! Ziet er heel gezellig uit zo,n hele stapel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha..."dus ik maakte er gelijk weer 20..., kan ik tenminste weer even vooruit" .....geweldig hoe je even 20 kaarten uit je mouw schud. Ik doe het je niet na. Ze zijn allemaal kleurrijk en superleuk! Mooi gedaan Gaby :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooooo hé....goed bezig, Gaby. Super leuke serie kerstkaarten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is gaaf en een prima idee om er zoveel tegelijk te maken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, dat gaat goed zo met je kerstkaarten!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk kaartmodelletje, maar om er zomaar 20 ineens te maken??? Ik weet niet of ik dat graag zou doen? Voor kerst maak ik voor een vriendengroepje altijd 5 bijna dezelfde, en dat vind ik al niet meer zo leuk...
    Maar je verwent zo natuurlijk wel je 'klanten'!
    lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps wat een productie !
    Ze zijn erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow liebe Gaby, deine Karte schaut so schön weihnachtlich aus, ich mag diese Art von Karten sehr gerne...Na und so fleißig bist du gewesen....

    Ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent lekker aan de maak geweest met de kerstkaarten. Mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful christmas crad.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Flink bezig Gaby! Wat een werk, maar wel mooi.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Na de warme dagen brengt dit leuke kaartje afkoeling ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje
    leuk al die verschillende kleurvarianten

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk gedaan Gaby, jij blijft echt als een trein gaan.
    Mooie kaartjes.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent al lekker op dreef, 159 kerst kaarten.
    Toppie Gaby.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby,

    Superleuk gedaan en dan gelijk maar 20 :).Wat een productie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Gaby,
    van harte met je jubileum!
    !5 jaar is een hele tijd! en wat leuk dat je iedere klant een attentie geeft!
    Mooie reeks kaarten heb je weer gemaakt!
    Knap zoveel productie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waarom ook niet meteen 20 hahahaa!
    Geweldig! Hard gewerkt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaarten Gaby! Wat attent van jou dat je bij elke bestelling een kerstbalkaartje doet :) 15 jaar alweer!! Goed bezig!!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk deze patchwork kerstballen. Je had de smaak te pakken...20 stuks maar liefst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a fab design Gaby, you have been busy..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Boah Gabi, du bist ja fleißig.. zauberhafte Weihnachtskarte sind dir da gelungen.. echt klasse

    Ganz lieben Gruß
    von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kerstkaart Gaby, ik zie dat je niet stil hebt gezeten, je bent zo druk met van alles.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtige kerstkaart! En nog maar liefst 19 er extra bij...toppie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Weer super leuke kaartjes, Gaby.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie serie weer zeg, je hebt er wel de vaart in zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. These are really gorgeous Gaby, I like the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen