Volgers

zondag 19 juli 2015

Nieuwe challenge KIC...

Goedemorgen freubelaars!


Vandaag gaat er bij KIC een nieuwe challenge van start.
Het thema is: WATERVAL ZOMERKAART.

Het designteam maakte weer mooie voorbeelden, kijk op:

Helaas is er deze keer geen bijdrage van mij, de tijd vliegt zo snel dat ik niet in de gaten had dat ik alweer aan de beurt was, sorry!!!



Ik hoop wel dat jullie allemaal meedoen en enorm geïnspireerd worden door de mooie creaties van mijn DT-collega's.

Doe je gesellie mee aan deze challenge?
Er is weer een leuke prijs te winnen, gesponsord door De Creatieve Scraphoek Annette.

Creatieve groetjes, Gaby
DT KIC

8 opmerkingen:

  1. Ja liebe Gabi.. die Zeit geht teilweise schneller rum als uns lieb ist.. geht mir oft genauso wie dir....aber du bist damit nicht alleine....

    Ich wünsche dir einen schönen Sonntag
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een probleempje waar we allemaal tegenaan lopen Gaby. Ha, ha de tijd gaat als een razende TGV. Fijne zondag nog, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja liebe Gaby, die liebe Zeit, ich frage mich auch manchmal wo sie bleibt und mein Tag müßte 48 Stunden haben.....ab Morgen darf ich wieder arbeiten, mein Urlaub ist rum, da habe ich dann noch weniger Zeit für mich und mein Hobby.....also ich kann dich so gut verstehen...

    Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gaby,

    Tja.. kan gebeuren. De tijd vliegt :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kan ons allemaal wel eens gebeuren.. Wat je zegt, tijd vliegt!! Ik scroll gewoon even naar beneden om naar al je mooie creaties van de laatste tijd te kijken, mooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende keer beter Gaby, ja meisje de tijd gaat zeker snel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh jammer! Tot snel maar wweer Gaby! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen