Volgers

zaterdag 1 augustus 2015

Krab-verzoekje...

Lieve freubelaars,


Dit blog-bericht blijft een week bovenaan staan, even doorscrollen voor de laatste berichten...

Ik heb een verzoekje aan jullie.
Mij is gevraagd of ik een kaart/een paar kaartjes met een krab kan maken. 
Deze meneer is verwoed verzamelaar en wil graag zijn verzameling uitbreiden.

Nu bedacht ik me een leuk ideetje om zoveel mogelijk krabbetjes bij elkaar te krijgen...

Wie van jullie heeft een leuke kaart met een krab erop en wil deze doneren?
Deze kaartjes worden aan de verzamelaar verkocht à € 1,00 p/st
en dit geld komt uiteraard geheel t.g.v. Stg. Kika!!!

Wil jij Stg. Kika een warm hart toedragen? 
Doneer een leuke krab-kaart.

Doe je mee? Stuur een mailtje naar info@dolfijnecreaties.nl en ik mail je graag mijn adres toe.
Je maakt én een verzamelaar heel erg blij én je steunt ook nog eens Stg. Kika!!!

Onder al deze inzendingen verloot ik een klein prijsje voor de leukste krab!!!


Doe je gesellie mee?
Ik zou het errug leuk vinden en enorm waarderen!

Alvast enorm bedankt!!!
Creatieve groetjes, Gaby



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Ik doe graag mee maar dan moet ik eerst een krab gaan vangen haha want volgens mij heb ik helemaal geen plaatje van een krab. Maar mocht ik nog iets vinden dan komt er zeker een kaartje naar je toe hoor!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee Gaby,
    maar of het gaat lukken, dan moet ik eerst eens kijken of een plaatje van een krab heb..ik doe mijn best,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Gaby, heb net een hele leuke stempelset gekregen waar een krab op voorkomt, dus ik doe mee! Moet nog wel even tijd vinden om de kaart te maken, maar dat komt vast goed.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee en ik wil graag meedoen..maart moet het kaartje nog wel even maken, maar dat komt goed! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk initiatief, maar ik kan je niet helpen, heb niets met krabben op...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das ook toevallig zeg! Ik heb er nog één maar niet thuis. Maaaaarrrr misschien maak ik er nog wel 1. Het initiatief vind ik nl. erg goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een heel leuk initiatief.... Helaas heb ik niks met een krab erop, maar als ik iets vind denk ik aan je.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke actie! Helaas heb ik ook geen krab maar misschien wel ergens op een plaatje. Ik ga eens zoeken...en mocht het zo zijn...meld ik me bij je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart is op de bus hoor Gaby.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee! Wanneer ik een krabbetje vind wil ik zeker meedoen. Ik zal eens op zoek gaan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is weer een super leuk idee!
    Zal zien of het me lukt !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen