Volgers

donderdag 25 juni 2015

Week 26...

Goede Kerst donderdagochtend!


We zitten op de helft van het jaar, de laatste donderdag van juni alweer.

Dat houdt ook in...een nieuwe challenge die deze keer bedacht is door Lia, en wel: een kaart met passpartout, een opening erin óf een schudkaart mag ook.

Mogelijkheden genoeg zou je zo zeggen, maar...hoe ik ook heb zitten puzzelen, helaas van mij deze keer geen kaartje op het blog van 52Weeks. 
Sorry dames, er valt me totaal niets in...wie weet word ik komende week nog op ideeën gebracht...:-)

Om mezelf hierin te straffen, heb ik maar weer een serie van 9 gelijksoortige kaartjes gemaakt. 
Wilde toch iets laten zien, ben je er klaar voor?

(Kerstkaart 124)

(Kerstkaart 125)

(Kerstkaart 126)

(Kerstkaart 127)

(Kerstkaart 128)

(Kerstkaart 129)

(Kerstkaart 130)

(Kerstkaart 131)

(Kerstkaart 132)

Ik wens jullie heel veel succes met deze nieuwe challenge en ik hoop dat jullie er meer inspiratie voor hebben als ik...
Reuze benieuwd!

Tot de volgende ronde.
Fijne dag, creatieve groetjes Gaby DT 52 Weeks to Christmas


34 opmerkingen:

  1. je hoeft jezelf niet te straffen hoor ;-)! Maar het zijn wel hele leuke kaarten geworden. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar toch weer een mooie serie kerstkaarten, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie kaarten Gaby! Enne..ik was mijn inspiratie voor onze vakantie ook kwijt en heb 'm onderweg met reizen weer ergens gevonden ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie Gaby...mijn voorkeur gaat uit naar de onderste kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was warst du wieder fleißig liebe Gaby......ich möchte mich da nicht entscheiden müssen, ich finde alle Karten wunderschön und sehr gelungen...

    Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Jammer dat je inspiratie even weg was,
    maar deze serie leuke kerst kaartjes maakt
    alles wel weer goed hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer.... maar deze zijn toch ook prachtig, leuk zo een serie bij elkaar.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer op de helft van het jaar, van mij mag het nog heel lang duren voordat het weer kerstmis is. Laat eerst maar eens die zomer komen. Oke we dwalen af!
    Je kaartjes zijn weer helemaal leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are all beautiful Gaby, I like all the gorgeous images
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Brilliant, awesome images, colours and whole concept of the designs is fabulous.xx
    {aNNie My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie kerstkaartjes Gaby , geen inspiratie
    zegt ze ...wwooowww echt wel , gewoon doorgaan ;)
    Fijne hobbydag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten weer Gaby, allemaal dezelfde sketch en toch zo verschillend, knap hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, wat een productie, ze zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie serie,Gaby.Leuke plaatjes en mooie strikken.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kerstkaartjes weer Gaby - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie kerstkaarten Gaby! Je zit al op de helft :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je hebt een mooie serie gemaakt, Gaby
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie serie kerstkaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihi, ben ik niet de enige waarbij de inspi even zoek is! Maar je hebt wel een hele mooie serie gemaakt Gaby!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,

    Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt zeg super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave serie kerstkaarten Gaby. Ik vind ze prachtig. En je hebt me weer op een idee gebracht.💡💡💡💡💡

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke serie kaarten!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke serie Gaby enne je hebt genoeg inspiratie hoor!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woooow wat heb jij weer erg je best gedaan Gaby..een prachtige serie kerstkaartjes gemaakt....het zijn allemaal toppertjes!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al had je dan geen inspiratie voor de challenge van 52 weeks, deze serie kaarten is weer erg geslaagd. Vooral no 124 en 126 springen er voor mij uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaby het is weer een serie kaartje die helemaal top is hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bij mij is de inspiratie dit half jaar ook een stuk minder, maar jij hebt toch weer een leuke serie neergezet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jij en geen inspiratie, kan het me bijna niet voorstellen. Weer een hele leuke serie kerstkaarten, persoonlijk vind ik de laatste twee het mooist, qua kleuren. Je vierluik is ook heel leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie reeks, en dat voor 'strafwerk'!!!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning images and designs Gaby.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen