Volgers

donderdag 18 juni 2015

Week 25...

 Goede Kerstdonderdag-ochtend...


Irm, welkom: leuk dat je me gaat volgen. Geniet van mijn blog(s)!


Zoals ik vorige week al liet weten, deze week weer een bijdrage van 5 tags...
Echt, ze blijven verslavend om te maken...:-)

Kijk zelf maar:

(Kerstkaart 119)

(Kerstkaart 120)

(Kerstkaart 121)

(Kerstkaart 122)

(Kerstkaart 123)

Benieuwd of ze gaan verkopen a.s. zaterdag, wat denk jij?

Ik zie je straks in Kerstkaartenland...:-)
Fijne dag en natuurlijk tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas

----------------------------------------------------------------------------------------------------

A.s. zaterdag 20 juni staat "Dol-fijne" Creaties op het Hobbyfestival te Landgraaf.
Kom jij ook?

Kijk voor meer info en/of een kortingsbon op: www.hobbyfestival.nl

31 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby
    Leuk de kerstmistags ik ben nog niet begonnen met de kerst.
    Dus ik zal wel weer laat zijn dit jaar
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tags zien er super uit. Ik zou niet weten waarom die niet zouden verkopen hoor, volgens mij zijn ze zo vertrokken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn ook al zo leuk geworden, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi! Als de mensen een beetje in kerststemming zijn dan verkopen ze vast als een trein ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig Gaby....en ze zullen dan ook snel verkocht zijn denk ik....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn het weer een leukerds mooi gedaan!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vast wel, ze zien er prachtig uit.
    Succes Zaterdag.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie tags!
    Liefs Monique 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    je hebt een mooie serie tags gemaakt, die zullen vast goed verkopen!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Gaby... deine TAG im Weihnachtsoutfit sehen fantastisch aus.. die sind dir alle super gelungen.

    lieben Gruß
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie tags voor de kerst!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is weer een leuke serie tags !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful tags sweetie I love them all your so creative, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hele mooie labels weer Gaby, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende serie tags heb je gemaakt Gaby - supermooi samengesteld en ik vind ze heel erg mooi. Deze verkoop je zo ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig model Gaby! Ze zijn stuk voor stuk helemaal top!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige tags Gaby of je ze verkoopt zaterdag heb ik mijn twijfels het is vroeg en ze willen eerst de zomer inplaats aan de kerst denken maar ik wens je heel veel succes en laat het maar weten.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat ze over de toonbank zullen vliegen Gaby :) Ze zijn prachtig!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn prachtige kersttags Gaby...
    ik wens je veel succes met de verkoop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooie serie labels! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allemaal hetzelfde modelletje, maar zo verschillend dankzij de andere plaatjes, papiertjes, strikken, ..Prachtige crea's Gaby
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie labels, succes met de verkoop.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie serie label kaarten. Die gaan vast goed verkopen. wens je zaterdag veel succes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige tgs. Mooi details en gave kleuren heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, onwijs gaaf zoveel tags! Allemaal stuk voor stuk erg mooi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Inderdaad heel erg leuk die kersttags.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke tags, Gaby!
    Suc6 zaterdag, en liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige tags en die ben je vast snel kwijt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen