Volgers

donderdag 4 juni 2015

Week 23...

Goedemorgen!


We zitten nog steeds in de challenge Alles Mag, en vandaag mag ik weer samen met mijn
DT-collega  Lil een kaartje laten zien. 

Dit is mijn bijdrage voor deze week:

(Kerstkaart 110)

(Kerstkaart 111)

(Kerstkaart 112)

(Kerstkaart 113)

Heel benieuwd naar jullie kaartjes weer, doen jullie gezellig mee?
Is het nog te doen om wekelijks een Kerstkaart te maken?

Ik heb alweer diverse series klaarliggen voor de komende 3 weken...dus blijf mijn blog in de gaten houden...:-)
Bedankt voor alle trouwe bezoekjes en lieve reacties keer op keer...!!!

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas




34 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze weer Gaby,wat ben jij creatief bezig zeg.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie Gaby!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby ! Héle mooie serie van kaartjes!
    Merk net op, om één of andere reden ben ik geen volger meer bij je?? en wordt mijn blog ook niet meer gevolgd bij 52wtc? Is dit gelinkt?
    Als ik mag... meld ik me terug bij je aan :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar om zoveel mooie kaarten te maken!? Deze zien er ook weer prachtig uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een erg leuke serie kerstkaarten gemaakt, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ho ho ho wat een leuke reeks !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt weer hard gewerkt Gaby! Het zijn weer toppertjes geworden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze weer gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Morning sweetie, gorgeous colours on these gorgeous creations, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sfeervolle kerstkaarten met keurige strikjes ...
    Fijne zonnige donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn stuk voor stuk prachtig
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij blijft gaan als een speer hé Gaby LOL
    Mooie serie kaartjes weer.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke serie kerstkaartje Gaby xx

    Fijne dag groetejss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kerstkaarten Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zijn echt "plaatjes" van kaarten!
    Je bent goed bezig!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt deze keer Gaby - ze zijn helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een serie peachtige kerstkaartjes Gaby, wat ben je weer lekker creatief bezig geweest....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Gaby,
    wat een schitterende kerstkaarten!
    ook het kaartje met blauwe tinten en vogeltjes weer super!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt weer een mooie serie gemaakt, Gaby..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige serie kerstkaartjes heb je weer gemaakt Gaby.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hahhah! De eerste kaart heeft echt humor! Ik zie het al helemaal voor me dat je op eerste kerstdag je ramen open doet en er ineens een rendier met kerstversiering door het raam komt kijken hihihihi! Leuk! Ik moet ook zooooooo weer aan de kerstkaarten beginnnen.... aan de andere kant heb ik zooooooo geen zin in de kerst. Heb net het gevoel alsof we net alles achter de rug hebben. Super leuk dat je langs bent gekomen op mijn blog en ik hoop tot de volgende keer weer!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby,
    wat een mooie serie kerstkaartjes dat heb je weer heel mooi gemaakt
    groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vier keer dezelfde achtergrond maar door de plaatjes en lintjes vier totaal verschillende kerstkaarten. Het rendier is wel heel leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer hele mooie kaarten Gaby! En zo leuk om die oudjes van Marij Rahder weer terug te zien!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, du warst so fleißig liebe Gby , da ist ja jede Karte eine Besonderheit für sich, also mir gefallen alle, ich möchte mich nicht entscheiden müssen...

    GGLG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen