Volgers

zaterdag 6 juni 2015

Baby-label...

Goede zaterdagmorguh!!!


De laatste tijd ben ik verslaafd aan het maken van tags. Heb er inmiddels al een paar hier laten zien, maar heb ook nog een hele reeks liggen om geshowd te worden.

Te beginnen met deze roze baby-label, die ik tevens wil laten meedoen aan de challenge bij:

Challenge 10: outside (dit is mijn 2e inzending)

én

Challenge: pink (dit is mijn 2e inzending)


Dit is mijn inzending:

 

Écht voor een meisje, kan niet missen...nu nog een jongetjes-variant gaan maken (misschien wel morgen???).

Fijn weekend, geniet en tot maandag!
Creatieve groetjes, Gaby


45 opmerkingen:

  1. Die is lief ! Fijn weekend ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, liebe Gaby, die ist ja so herzig und goldig....gefällt mir sehr gut.

    Ich wünsche dir einen schönen Samstag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soooo süß! Der Hase ist ja zum anknabbern!!! Gefällt mir wieder sehr gut!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke meisjes label.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige lieve label!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk label, heerlijk al dat roze. Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij (of moet ik zeggen: zij.. :-) ) is héél lief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij (of moet ik zeggen: zij.. :-) ) is héél lief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij (of moet ik zeggen: zij.. :-) ) is héél lief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tag is schattig, leuke lintjes heb je gebruikt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een dotje, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige tag,Gaby. Zo lief met het konijntje en het roze kleurtje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super schattig Gaby! Echt heel leuk om een tag voor een pasgeboren meisje te maken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superschattig label heb je gemaakt Gaby - helemaal super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ahh, wat een super lieve tag Gaby! Het konijntje is ook erg leuk!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele schattige tag heb je gemaakt Gaby....heel lief met dat konijntje erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een meisje ja dat kan niet missen, leuk gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige label!
    Net als je vorige kaartjes die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dank je wel voor je bijdrage bij MD Divas.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  19. Leuk zo'n tag helemaal in het roze met een schattig konijntje. Je lammetjes kaart is erg mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow ja en verdiend je prijsjes, je rups was te gek.
      groetjes

      Verwijderen
  20. Hoi Gaby,
    wat een gave tag heb je gemaakt. heerlijk dat roze. Ik hou ervan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig MD konijntje, roze en lief ...fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas én Marianne Design Divas Gaby, succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby

    Schitterende kaart. wauw. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Outstanding creation, colours are gorgeous and fabulous image used....xx
    {aNNie My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo'n lieve tag! Heel leuk in 't roze en de lintjes passen er zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Gaby,
    wat een schattig label, zo mooi in dat roze
    en dat lieve konijntje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze label is echt een liefie. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Gaby
    superleuk vind ik je tag ! Je serie kerstkaarten is helemaal geweldig !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gaaf en lekker rose.
    IK vind hem schattig.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen