Volgers

vrijdag 15 mei 2015

Kanvas II...

Goedemorgen allemaal!!!


Zoals beloofd, vandaag mijn 2e kanvas voor Olba.
Eén bloem uitgelicht, maar toch overeenkomsten: vlinders, strass-steentjes, letters, kleur etc.

Zal ik je niet langer in spanning laten?


Mijn hubbie vond deze mooier, ik zelf gaf de voorkeur aan kanvas I.

En jij?

Ik laat ze even naast elkaar zien, zag dat er een leuke challenge is en ik ga een gokje met onderstaande inzending wagen:



Challenge: mix your media's


Een fijne vrijdag, een goed weekend en tot maandag!
Creatieve groetjes, Gaby 


50 opmerkingen:

  1. Super schön, mit gefallen die Blüten sooo gut!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een mooie!
    Moeilijk kiezen, vind de eerste met véél bloemen supermooi, vind de tweede ook heel tof met de letters ton-sur-ton ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beiden schitterend !!! Nu val ik meestal voor paars
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opes, da's wel moeilijk kiezen Gaby.
    Ze zijn allebei prachtig.
    Die gekleurd lekker vrolijk en zo mooi, al die bloemenpracht bij mekaar.
    En die paarse, mooie kleurtjes.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze superchallenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei...dat is moeilijk kiezen! Ze zijn allebei prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Gaby ze zijn allebei mooi,maar de laatste heeft toch mijn voorkeur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is weer prachtig geworden Gaby!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan Gaby, echt heel mooi.
    Groetjes,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wow liebe Gaby, ich bin mal wieder hin und weg, Deine Karte ist so bezaubernd, was für eine fantastische Wirkung mit den Blumen. also mein Favorit ist die Karte von Heute...

    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, ganz liebe Grüße deine Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze canvas is prachtig geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fff Ze zijn allebei prachtig !!! Eruit kiezen zou erg lastig zijn ....
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Extremely attractive creations and those colours work so nicely together.xx

    {aNNie My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze ook allebei erg mooi. De rechtse straalt meer rust uit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig canvas Gaby! Ik vind ze allebei super :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby, ook dit canvas is super. Moeilijk kiezen hoor, op het moment lijk ik steeds naar kleur te pakken (zomer in de bol) dus kies ik de linkse voor nu...hihi
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Gaby,
    Mijn voorkeur gaat uit naar de iets rustigere, dus de rechtse.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Gaby,
    prachtig ook deze canvas, ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen vind ze beiden op hun eigen manier even mooi!!!
    Ook weer een prachtkerstkaart gemaakt zag ik wel!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    die van vandaag vind ik mooier, prachtige kleur en iets minders druk, ach ja smaken verschillen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Gaby! Ook ik vind de laatste iets mooier, maar ja....
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige Olba stansen Gaby en dus ook prachtige canvassen!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zijn je canvassen, knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooie canvassen Gaby, zelf zou ik voor deze gaan. Vanwege de kleuren ben gek op paars.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vond nummer 1 al supermooi maar deze vind ik helemaaaaal geweldig!!! Net wat rustiger en ik hou van paars. Super gedaan!

    KiKa groetjes,
    Erika ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave tweede heb je gemaakt, mijn voorkeur gaat uit naar deze paarse, net iets rustiger, schitterend.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave canvas. Allebei mooi hoor! Gelukkig dat smaken verschillen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook dit is een schitterend canvas Gaby....en ik zou echt niet kunnen kiezen....het zijn allebei toppertjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze paarse heeft mijn voorkeur, omdat die minder druk is!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige Olba stansen prachtige canvassen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een vrolijkheid!
    Het zijn prachtige canvasjes geworden!
    Vrolijk en heerlijk bloemrijk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning sweetie, gorgeous colours, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze is ook top Gaby. Wat "rustiger" dan de vorige wat mijzelf wel aanspreekt. Ook de bespatte achtergrond vind ik er mooi bij passen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze is ook mooi,Gaby.Fijn weekend.

    Groetjes,sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooi canvas Gaby! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gaby! These are BEAUUUTIFUL! Wow! Lot of work into them! Love it!

    Hope you're having a lovely weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, ze spatten echt van mijn scherm.
    Ik had canvas 1 ook gemist, dus die ook nog even bekeken.
    Tja, welke is mooier.......
    IK KAN NIET KIEZEN!!
    De eerst vind ik de bloemen pracht erg mooi, lekker veel en zeer mooie kleurtjes, maar de rode letters vind ik iets TE rood bij de rest.
    De 2de vind ik qua kleur wat rustiger en ik hou juist van veel en over de top, maar vind ik d e letters (en het woord LOVE mooier passen........
    (geen commentaar hoor, maar je vroeg welke mooier is, dus ik probeer uit te leggen waar ik dan naar kijk......)
    Ik vind ze beide erg mooi, maar voor nu, (voorjaar) ga ik voor canvas 1.......IK HOU ERVAN!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Gaby,

    Wauw, vind ze allebei heel prachtig. kan niet kiezen.

    Super gedaan, Gaby.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super, Gaby!
    Ook ik kan niet kiezen..........Gewoon mooi, alle twee.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi gemaakt! Ik vind de bloemetjes bij beide erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig gemaakt zeg, maar ik geef denk ik ook de voorkeur voor de 2e, maar het is maar een klein beetje verschil hoor, fijne week liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Your canvas is beautiful, (they both are).
    Love the colour Purple and the tones x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw... das erg mooi zeg... prachtig al die bloemen erop.
    Bedankt voor het meedoen aan de SUPERCHALLENGE van Cards&Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen