Volgers

woensdag 6 mei 2015

Houten tekstlabels...

Goedemorgen!


Ik had wel zo mooi gezegd, tot donderdag...maar ach, hier ben ik toch weer...:-)

Deze week was ik een beetje aan de late kant om mijn blogpost voor Hobbyhandig op tijd af te hebben. Gisteren nog even 'snel' 2 kaartjes gemaakt, het idee had ik al in mijn hoofd toen ik de houten tekstlabels kocht...

Ik vind ze zelf zo leuk:



Vannacht bedacht ik me dat ik er nog een paar op deze manier ga maken (heb diverse tekstlabels), die ik op korte termijn nodig heb. Hoop er vandaag een gaatje voor vrij te vinden...

Tot morgen, celebrate the day en bee happy...:-)
Creatieve groetjes, Gaby






33 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes en zo leuk bedacht!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Gaby! De kleuren zijn ook mooi bij elkaar.

    Lieve groet en een fijne dag,
    Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele leuke kaartjes Gaby....heel gaaf met het houten labeltje....

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby, wat een prachtige kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt.
    Heb ook van die labels liggen en zal jou idee er denk ik voor gaan gebruiken.
    ontzettend leuk, niet al te moeilijk.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie label kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi in zachte tinten. Je was er snel bij vandaag op mijn blog .... ik had even een klein foutje gemaakt , maar dat zie je morgen wel ! Bedankt voor je stralende reacties altijd ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe labeltjes op toffe kaarten!
    groetjes, NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en lieve kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan,leuk met die labels!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige CAS-kaarten Gaby, mooie zachte kleuren en ze stralen van eenvoud!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie kaarten weer Gaby! Ik ben benieuwd naar de nieuwe serie ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach was sind die wunderschön, beide sind dir wieder perfekt gelungen liebe Gaby.

    GGLG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. STUNNING. Love the gorgeous creation, the papers, image and beautiful colour tones....xxx{aNNie My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt met de tekstlabeltjes Gaby - helemaal super zijn ze.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Gaby ook met dat lint erbij en mooi op kleur. Schitterende kaartjes weer.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Gaby ook met dat lint erbij en mooi op kleur. Schitterende kaartjes weer.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave labels en wat een mooie kaarten heb je ermee gemaakt, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige kaartjes Gaby.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de houten labels zijn idd leuk, ik stopte er afgelopen weekend eentje in een pocket letter maar aan er kaartjes mee maken zou ik zo snel niet gedacht hebben. Dus: bedankt voor het idee en de kaartjes zijn erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel gaaf !
    Volgens mij heb ik ook nog houten tags ........
    Zoeken maar......
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee Gaby! Ik heb er ook nog wat liggen... Heel mooi verwerkt op de kaarten.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve kaartjes met prachtige labels!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous Gaby
    love the soft colours and bling
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke tekstlabels zijn dit en alle 2 je kaartjes zijn weer superleuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Gaby,
    mooie kaartjes met prachtige label erop heb je gemaakt!
    Ik vind de groen/blauwe erg mooi van kleur!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg mooie kaartjes Gaby.
    Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk gemaakt.
    Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
    De vlindertjes vind ik erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel leuke kaartjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie strakke kaarten,Gaby.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen