Volgers

donderdag 23 april 2015

Week 17...

Goede donderdagmorguh!!!


Daar zijn we weer, met een nieuwe serie Kerstkaarten.

Vorig jaar plaatste ik een aantal Kerstkaarten in deze stijl op mijn blog:



Hier volgde gelijk een bestelling van maar liefst 30 kaarten op...:-), hoe leuk is dat?

Mevrouw wenste deze kaartjes in de kleurencombi rood en groen, niet te veel poespas, recht toe recht aan. En zo ging ik voor haar de afgelopen week te werk, en kan ik dit weekend de bestelling alweer overhandigen.

(Totaal aantal gemaakte Kerstkaarten dit jaar 66 en 30 = 96 stuks)

En hoe ziet jouw Kerstkaartje er vandaag uit?
Ik ben heel nieuwsgierig, dus ik kom strakkies even buurten...:-)

Fijne dag en tot morgen maar weer.
Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas




42 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook erg leuk Gaby. Gaaf dat je zo'n bestelling kreeg.
    Bij mij geen kerstkaartje op mijn blog maar een kaart die in de nieuwe folder van Joy!crafts staat.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk, druk en druk was je ermee maar ze zijn super leuk.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge...wat leuk zo'n bestelling! Ze zien er dan ook schitterend uit en die mevrouw kan er hele verhalen opschrijven als ze nu begint ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat veel !!! Daar heb je werk aan gehad om die te maken ...
    Ze zijn erg mooi ! Super !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterned Gaby. Hoe mooi, zeker als je ze zo allemaal samen ziet! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n bestelling en wat knap dat je het al af hebt, het ziet er mooi uit.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Wat veel en mooi. Ik hou ook wel van niet al te drukke kaarten Gaby. Wat lief dat je nu al voor deze mensen deze 30 kaarten maakte. Heel erg lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk zo'n grote bestelling, dat gaat lekker vooruit ! mooi,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh Gaby wat goed van jouw zoveel kaarten al gemaakt deze vind ik heel leuk.Kerstkaarten maken lukt me nog niet maar dat komt nog wel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er mooi uit Gaby.
    Het is een prachtige serie.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hé...dat ziet er weer goed uit, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk, dat noem ik nou ijverig! Wat een gave serie Gaby!
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me wel iets bij voorstellen, zo'n bestelling voor zulke leuke kaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt altijd zo leuk. Zo'n stapel. Goed gedaan. Simpel maar wel heel mooi!
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk met die cadootjes Gaby en wat een mooi geruit lint.
    Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog eens productiewerk Gaby....heel leuk hoor zijn deze serie kerstkaartjes....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eenvoudige stijl ... maar toch met een zekere klasse ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kerstkaartjes. Handig als ze hetzelfde mogen zijn, hoef je er niet veel bij na te denken. Je hebt er al aardig wat gemaakt.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie serie heb je gemaakt Gaby,
    ik vind het een hele klus om dan 30 kaarten in een thema te maken..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt voor de bestelling! Daar zal de besteller heel blij mee zijn denk ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige serie kerstkaartjes heb je gemaakt Gaby - 30 kaartjes pfffffffff zou ik zeggen maar jij doet het toch maar weer - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Uiii Gabi.. ich hoffe du verstehst mich auch in Deutsch :-)
    Deine Kartenwerke sind ja wohl allesamt wunderschön. Stylisch genau nach meinem Geschmack und dann noch so viele auf einmal.. hammer.

    Sonnige Grüße aus dem Nachbarland
    ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een berg leuke kerstkaarten heb je weer gemaakt, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So wunderbar, ich mag ja die traditionellen Weihnachtsfarben (rot und grün) auch am liebsten!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. these are a great design for your Christmas cards! no wonder they were quite popular last year. :)

    thank you so much for joining my blog and leaving such nice comments! I have joined yours, too.

    have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,

    Wat een leuke kerstkaart en 30 stuks als bestelling is natuurlijk helemaal leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hé dat is leuk, gelijk zo'n bestelling! Je kaartje is dan ook errug leuk! Ik vind het zo knap nu al kerstkaartjes maken. Ik kan dat nog niet hoor, haha. ook al weet ik dat ik in november kerstkaarten stress krijg. Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Gaby,
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je lijkt wel een klein fabriekje, zo gaaf dat je kaarten zo gewaardeerd worden dat je er zelfs gelijk 30 mag maken. Ik heb bewondering voor je. Oja het is natuurlijk ook een hele leuke kerstkaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super weer Gaby, Helemaal geweldig,
    lekker simpel en toch zooooo mooi
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Witte embossingachtergrond en daarop wat kerst is altijd een mooie combinatie. Maar of ik het leuk zou vinden om er zomaar 30 bijna dezelfde te maken???
    Maar heel mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige serie, 30 nog wel liefst, zo zijn kerstkaarten toch ook wel héél mooi hoor .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige serie Gaby, hoe mooi kan simpel zijn?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk deze massaproductie! Erg leuk :-) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super zo'n bestelling nu al! En wat wil je ook ze zijn heel mooi. Ook goed dat ze kaartjes van dezelfde soort wil dat werkt toch wat sneller.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk! Ik heb er pas 1 af voor mezelf dus met dit tempo ga ik het niet redden haha Groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lekker hoor zo'n bestelling.
    Ze zien er prachtig uit.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen