Volgers

donderdag 2 april 2015

Week 14...

Goedemorgen!!!


Tijd voor een Kerstkaart, en wel nog in het thema van de challenge: geen vierkant of rechthoekige kaart.
Vorige week is het me helemaal ontschoten, dus voor vandaag een leuk exemplaartje gemaakt...vind ik zelf althans...haha.

Dit is mijn bijdrage voor deze week:

(Kerstkaart 54)

Hoop dat het allemaal een beetje te zien is, want foto's maken met dit weer is een echte ramp...
Benieuwd wat ik vandaag weer voor Kerstkaartjes bij jullie zie...verheug me om straks een rondje te maken...:-)

Fijne dag en tot morgen!

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas


49 opmerkingen:

  1. Oh this is just too cute Gaby.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby
    Leuk kaartje heb je gemaakt volgens het thema. Als je wilt dat ik je kaartje nog plaats zal ik dot dan overnemen van je blog? Jij bent nl deze week aan de beurt volgens mijn gegevens .groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Gaby...deze kleurtjes zijn echt gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model! prachtig gemaakt in mooie kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model Gaby en de kleuren vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award (zie mijn blog).

      Verwijderen
  7. haha, dezelfde kleurencombo zoals ik ! grappig ! leuk en lief kaartje werd het,
    fijne dag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een erg leuke kaart ! Mooi gedaan die vorm ! Ik heb ook zo'n last met de foto's !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, heb je bij mij om het hoekje gekeken? Ik heb de sterrenstans ook zo gebruikt. Gaaf zeg en fijn dat de deze week weer meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die sterren , daar maakte ik onlangs ook een kaartje mee , ze zijn leuk . Mooie kleuren op je kaart.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hè dat ronde. Je kunt er ook lekker veel op kwijt.
    Mooi gedaan!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige kerstkaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kerstkaartje Gaby! En jee wat heb je veel kaartjes verkocht voor het goede doel! Echt top!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke kaart Gaby!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaart Gaby!
    Erg mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kerstballetje, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is ook al zo'n mooie (kerst)kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Mooi gedaan hoor Gaby!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig is je kerstkaartje Gaby...heel mooi in die vrolijke kleurtjes en ook hele leuke stansjes erop....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een bijzonder mooi exemplaar ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke leuke kerstkaart, met die sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kerstkaart met de sneeuwpop.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous tag Gaby, I like the sweet image and the stars
    Happy Easter
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een kei mooie vrolijke kleurrijke kaart Gaby, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg gaaf kaartje, en zulke leuke frisse kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind 'm ook super leuk Gaby! Ik zie 'm goed hoor je kaartje ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke kaart Gaby.
    Hey Gaby je weet toch dat er een sterren challenge loopt bij ons ?
    Addicted to Stamps Challenge Blog. Je kan nog meedoen hoor.
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaart met die vrolijke sneeuwpop!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuke kaart Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuke kaart ! De kleuren zijn erg goed gekozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kerst kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuke kerstkaart heb je ervan gemaakt Gaby - mooie kleurtjes en mooi samengesteld - helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo'n prachtige kaart !!!
    Echt heel leuk!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wieder so eine super schöne Karte! Ganz klasse gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow, wow ich bin beigeistert, was für eine fantastastische Karte, so geschmackvoll gestaltet, einfach herrlich, die gefällt mir sehr gut.

    Durch die liebe Tieva/Gabi bin ich auf deinen Blog aufmerksam geworden und mußte mich doch gleich als Verfolger bei dir eintragen, denn du machst ganz wundervolle Dinge, mein Kompliment.....da werde ich doch jetzt öfters mal vorbei kommen.

    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. een mooie kerstkaart en hele mooie paaskaarten Gaby

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een hele mooie, vrolijke kerstkaart en ook een leuk rond model, weer eens wat anders en perfect voor kerst als kerstbal. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een toffe kerstbalkaart Gaby, in niet erg traditionele kleurtjes, maar heel mooi.
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Gaby,
    Je hebt een leuke kerstbalkaart gemaakt, mooie kleurtjes,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterende kaart Gaby ! En wat een rij van mooie complimentjes, waar ik me zeker graag bij aan sluit :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een enige kerstbal in heel leuke kleurtjes Gaby!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een vrolijke kaart, heel mooi met die sterren
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Helemaal schattig Gaby
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi, deze kerstbal, prachtige kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey Gaby,

    Wat is dit een leuke kerstkaart!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen