Volgers

vrijdag 17 april 2015

Trouwen...

Goedemorgen!


Welkom Ria en Bea, leuk dat jullie me gevonden hebben. Ik zou zeggen, geniet!


Voor vandaag weer 4 kaartjes voor de voorraad, cartoon trouwkaartjes.
Weer plaatjes uit 'de oude doos'...





Zelf vind ik de plaatjes niet écht-het-je-van-het, maar het zijn aardige kaartjes geworden..., toch?

De week is weer om...ik wens je een goed weekend!
Tot maandag, creatieve groetjes Gaby

www.dolfijnecreaties.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A.s. zondag 19 april staat "Dol-fijne" Creaties op het Hobbyfestival te Tilburg. 
Kom jij ook???

Kijk voor meer info en/of een kortingsbon op www.hobbyfestival.nl


44 opmerkingen:

  1. Die Hochzeitskarten sind wieder ganz klasse geworden!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel leuke plaatjes hoor, vooral die met de kaarsjes! Leuke kaarten!
    Een gezellig weekend,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tum tum tumdedum, tum tum tudedum, ha ha ha was het trouw liedje aan't neuriën.
    Wat zijn ze super gaaf Gabby en zo leuk.
    Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige kaartjes en wat een mooie rand stans met die hartjes, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de plaatje juist wel grappig en kunnen best voor een trouwkaart Gaby. De kaarten zijn mooi...zeker met de hartjesrandstans :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaartjes hoor! En zo grappig. Een trouwerij is toch gezellig, er mag gelachen worden om deze creaties!!
    Fijn weekend! ! Gr. Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super grappige kaarten Gaby!
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch vind ik die plaatjes wel grappig hoor! Voor een jong stel dat trouwt... Je hebt er mooie kaarten mee gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes !!! De rand mal is heel mooi !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoe je toch iedere keer weer een prachtige serie weet te maken.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben geen plaatjesmens... weet me er nooit geen raad mee
    leuke resultaten zijn het toch geworden,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn leuk hoor Gaby.
    Fijn weekend en succes de 19e.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben niet zo van plaatjes, maar deze zijn juist heel grappig !
    Mooi, die hartjes rand !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie serie kaartjes Gaby,
    leuk de borders met ingelegde hartjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaarten weer geweldig Gaby, ik vind het wel leuk met deze plaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Iedere dag verras je mij telkens weer met je sfeervolle kaartjes ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke serie cartoon trouwkaartjes!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kei leuk, weer eens wat anders die cartoon plaatjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Good morning sweetie, these are so pretty, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Gaby,
    nou ik vind het mooi gecombineerd deze plaatjes met het papier en stanzen!
    Knap gedaan!
    Ook je kerstkaartjes weer superleuk!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaartjes heb je gemaakt met de leuke plaatjes Gaby - ik vind ze wel erg leuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grappige kaartjes, Gaby! Leuk met die hartjes randen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou hier wel van, een beetje humor in een kaart, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige trouwkaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke kaartenreeks!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaartjes weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het leuke kaarten en de plaatjes is wrl leuk dat het weer eens iets anders is dan je al zoveel ziet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaartjes Gaby....en wat een leuke hartjesborders heb je erop gemaakt....PRACHTIG ....
    succes a.s.zondag....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kaarten en ontzettend leuke plaatjes heb je weer gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook al zijn de plaatjes wat minder je hebt er toch prachtige kaartjes mee gemaakt. De hartjes rand vind ik erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh deze zijn ook super leuk! Succes met de verkoop vandaag, ik heb mijn fingers crossed voor een goede verkoop!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn hartstikke grappig Gaby! Vooral die kaarsjes, die is echt zoooo leuk! Mooie stansrandjes ook. Fijne zondag, groetjes, Ira
    ♥Ira’s Crea Corner♥

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi,

    Kei toffe serie kaartjes. Mooie hartjesrand. Van welk merk is het?

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke kaarten Gaby!
    Vooral die met de kaarsjes vind ik leuk...

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou, ik vind ze hartstikke leuk hoor.
    Altijd handig, zo'n voorraad.
    Groetjes, Daphne

    PS: Hoe was het vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hartstikke toffe kaartjes, Gaby!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaarten. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke kaartjes.Prachtig hoor. Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schitterende kaarten zeg super mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart weer. Mooie kleuren .
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen